fredag 13. mars 2009

Åi åi åi!

God morgen godtfolk! Jeg vil innlede dagens blogginnlegg med en hyllest til Årolilja! Denne jenta, også kjent som Åi, Idunn, Lilja, eller Åi-san, er en jente med ekstremt mange navn og plenty med gode egenskaper. Jeg har hatt æren av å kalle meg hennes venn i snart to år, og jeg håper det kommer til å bli mange flere. Men JA, alle vet jo såklart at Årolilja er fantastisk morsom, utrolig vakker og har et uendelig intellekt. Det som kun noen få utvalgte vet, er at hun er en kjempegod venn, ekstremt hensynsfull og kan absolutt ikke lage mat. (med unntak av noen kreative retter) :D

Bilde av nevnte vidunder:


I dag skal jeg over til Åi på sykebesøk siden hun er syk (captain obvious!). MEN siden Årolilja har en tendens til å tolke alt man skriver til henne, så har hun sikkert allerede tolket dette innlegget som en ren HATPOST hvor jeg MOBBER henne og syns hun er KJEMPESTYGG!11!! Men det er FEIL Årolilja, FEIL. Dette er kun ment som en hyllest til deg som jeg regner som min nærmeste venn, og det vil jeg du skal vite.

Må innrøme at jeg er litt nervøs for å komme over til deg nå, ettersom du antageligvis leser dette før jeg er fremme. MEN IKKE SKAD MEG, for nå har jeg publisert det PÅ DENNE BLOGGEN at jeg skal til deg, og hvis jeg på et mystisk vis forsvinner så vet alle at det var DEG!


Mood: Dorky
Song of the day: The Cure - Why can't I be you

7 kommentarer:

  1. Bloggen din er veldig underholdende lesestoff. Jeg liker måten du skriver på. :D

    SvarSlett
  2. Aah, elsker håret hennes ;_;

    SvarSlett
  3. I too am in love with her hair COLOR *_*

    SvarSlett
  4. Thanks! Det gleder meg stort at awesome folk kan finne underholdningsverdi i mitt vås =D

    I know, it's so pretty =O

    SvarSlett
  5. oi hey wow the cure er bra

    SvarSlett
  6. Nei DU er bra. >.<
    Way, de har en del awesome sanger ja! =D

    SvarSlett