torsdag 19. mars 2009

But I wanna Munchkin! D:


Arhhg SYK SYK SYK! DX

I dag har jeg offisielt vondt i hele kroppen, som bare er dum og teit. Jeg blir trøtt av å gå opp trappen og nakken min dør hver gang jeg beveger på hodet. Damn, jeg hater dette. Jeg får ikke gjort noe som helst! Heldigvis har jeg ikke feber... ennå. Hmm, hvis jeg ikke blir noe bedre i løpet av de neste timene så får jeg bare holde meg hjemme i dag =/
Aww... jeg som ville på spillekveld! For de som ikke vet det så holder Outland Stavanger andreetasjen sin åpen for at folk kan samles der på bestemte dager og spille brettspill/kortspill eller andre ting. Blæh, får se om jeg orker.

OG læreren fra Solborg ringte i dag. Hun beklaget at det hadde tatt så lang tid, men at hun hadde ventet på svar fra de siste som var tilbudt skoleplass. Desverre så hadde de alle sagt ja, så plassene er fylt opp. =(
MEN hun har nå skrevet meg opp som NUMMER EN på venteliste! Så hvis noen trekker seg eller hvis det skjer noe uforutsett med elevene i løpet av sommerferien (he he heeeeeeh! >D), så får jeg den neste plassen! :D

Lol, apropos katter: Chi's Sweet Home må være en av tidenes beste animeer! :p Hver episode er så ekstremt søt og poengløs at det tar helt av 8D
Episodene varer i tre minutter hver og kan sees på youtube. Og totalt finnes det noe sånn som, hold dere fast, 104 EPISODER! XD


Tanochii~! 8D

Mood: Annoyed
Song of the day: Suzanne Vega - Tired of Sleeping

3 kommentarer:

  1. Aww, og så hyggelig spillekveld vi hadde også (dog, du kan trøste deg med at det ikke ble Munchkin). God bedring! ;/ Og lykke til med skole! o/ *se for seg Rakel løpe rundt i sommerferien med onde planer og liste over Solborg-søkere*

    Ikke bare er Chi's Sweet Home helt FANTASTISK AWESØT, og den svarte katten universets konge, men det begynner en ny sesong nå i april! Og - hold deg fast - de flytter inn i en leilighet hvor de har lov å ha katter! :D :D :D

    SvarSlett
  2. Ææææ! Did want D:
    Teite feber som ikke gikk ned... tenkte jeg skulle unngå å smitte halve Outland liss :/
    Jaja, kjekt at dere hadde det fint, så ses vi ihvertfall neste gang =)

    ZOMG XD
    Lol, jeg får skynde meg å se de neste søtti episodene litt fort da 8D

    SvarSlett
  3. Søndag = gaming hele dagen, jeg tar med Munchkin Quest. Vær frisk til da. ;O

    SvarSlett