mandag 23. mars 2009

In Sovjet Russia, bow gets eaten by YOU

Whoo, jeg har vært SUPERSOSIAL disse siste dagene. På Lørdag var det filmkveld hos Gunnar med Sophia, Ingvild og Patrick. Søndag hadde vi spilledag på Outland som igjen utviklet seg til ny filmkveld hos Gunnar 8D
På disse to dagene så vi følgende filmer: Steamboy, Hot Fuzz og Superbad. Jeg likte alle filmene veldig godt, men Hot Fuzz var bare BEST <3
Gleder meg til det store treffet som skal være i Bekkefaret om ikke så lenge =D

UANSETT! Nok prat om mitt kjedelige liv! Ur only here for the pictures anyway. Litt oppdateringer på mote-fronten; har gått til anskaffelse av noen flere lolita-artikler, til tross for min skakkjørte økonomi. Men hallo, enhver lolita med respekt for seg selv trenger jo minst èn hodespisende sløyfe! XD
(tilgi myspace-vinklingen i første bildet, just trying to show off mah bow :p)

Og bare for å ha sagt det; Jfashion suger hardt når det gjelder kort hår! Det er jo mandatory med langt hår i nesten ALLE stilene D:
Ok, jeg overdriver. Men det er ihvertfall det som er mest vanlig i de fleste av dem. I liek my hair short kk? Jeg kan jo bruke extensionsene mine, men jeg har ikke nok til at det ser naturlig ut. Meh...

Phear my modeling-pawwars! =D


Outfit rundown:
Kjole: Bodyline
Bolero: BTSSB
Sløyfe: Metamorphose
Strømper: Lindex
Sko: Lolita_Lola


Samme antrekk som over, med AaTP t-skjorte istedenfor boleroen. Syns denne koordinaten er kul, men er litt usikker på om det blir litt for mye mønster alt i alt. =/
Whaddya think?

9 kommentarer:

  1. Synes det er fint med kort hår til og jeg. Håret ditt er kjempefint som det er! :3

    Høres gøy ut med filmkvelder. Jeg syns at du skal flytte til Oslo også. >:

    SvarSlett
  2. Du får lage en stil selv. Korthåralltid-stilen. (For det er det som er best!)

    SvarSlett
  3. LØØØV the coordinate. Kort hår er bare håttåt

    SvarSlett
  4. D'aww takk =D
    Hihi, skal nok til Oslo etterhvert. Men ikke før om tre - fire år, desverre :3

    SvarSlett
  5. Awesome helg var awesome. Bekkefaret blir episk. Fascist!

    Etter den boken har jeg egentlig inntrykk av at japansk mote generelt er dritstygt, men det er bra du motbeviser det her (lolita er da egentlig stort sett fint, menmen).

    Og kort hår funker fint, vær deg selv! ROW ROW THE BOAT AGAINST THE STREAM elns.

    SvarSlett
  6. Haggot! <3 Vel, whatever you say. Folk er forskjellige :p

    Shop the wops, and I also like mudflips!

    SvarSlett
  7. Du er jo kjempesøt med kort hår og lolita! :D Hvordan fikk du tak i de klærne/tilbehøret? Internettshop, ebay...? :)


    Jeg fant noen bruktbutikker o.l. i Harajuku på 2 dagers-besøk i Tokyo, så jeg har også noen hodeplagg nå. (Men ikke en altoppslukende sløyfe. Noes! Lage en, kanskje...?) Sko er også et problem. Meeeeh. Men jeg fikk tak i noe BTSSB ting, så jeg er lykkelig. :P

    Lolitae med meg på Oslotur! Jaa! :D

    ...jeg hadde dog ikke overlevd med bare lolitastil, tror jeg... er alt for glad i alt for mye. It's a curse! XD

    Savner deg =)

    SvarSlett
  8. Mest på internett. Pluss at en jente i Oslo bestemte seg for å selge et par av tingene sine :3

    Haha me2, det er så mange fine stiler! Jeg liker best Lolita, Kodona, Aristocrat og Punk. Også har K-fashion så smått begynt å krype under huden min 8D

    SvarSlett
  9. Næmmen! SKjørtet var jo bare elskbart! Og kort hår er seriøst win. Jeg har ikke hatt langt hår siden sommeren før jeg startet på VGS, og halene mine er så tynne at de kan ikke telles med.

    Kort hår er utrolig SØTT på små mennesker (DWARF). Keep it short! I like short. I'll never go back to long : >

    SvarSlett