tirsdag 17. mars 2009

:toda: på Solborg!

Jeg prøvde å ringe tekstil-læreren på Solborg i går. Jeg fikk bare svarer, men ba henne om å ringe meg opp igjen når hun fikk tid. Hun har fortsatt ikke ringt. Hun sa på telefon for to uker siden at hun skulle ringe meg opp igjen i forrige uke, noe som ikke skjedde. Solborg er en folkehøgskole i Stavanger med en søm og tekstillinje som jeg har skikkelig lyst til å gå på. Jeg søkte i fjor, men da var det for sent. Denne gangen sørget jeg for å søke tidlig, men forgjeves. Etter vinterferien ringte jeg og spurte om når man fikk svar, og da fortalte de meg at tilbud om skoleplass allerede var delt ut D:

Jeg fikk snakket litt med læreren da, og hun sa jeg fortsatt kunne ha en liten sjanse iogmed at jeg ønsket å være hjemmeboende, og at det var mange som ennå ikke hadde takket ja til plass. Men som sagt så har hun ikke ringt opp igjen. Jeg vet ikke... det ser dårlig ut for skoleplass til meg. ARHH! Jeg leverte jo tilogmed vitnemålet mitt personlig på skolen! Jeg skjønner at de har mange søkere, men jeg bør jo få noe svar likevel =/

Hvis jeg ikke kommer inn så blir jeg nødt til å starte på økonomi-utdannelsen min allerede til høsten. Sikkert ok det, men jeg har fortsatt lyst på et år med søm! Også er det en del ting jeg ville gjøre før det, som å ta opp igjen matematikken... blæh!

ANYWAYS. Hadde en ekstremt chill dag i dag. Først hang jeg i byen med Gunnar, hvor vi var på Outland og holdt Linda med selskap. Så stakk vi opp på Metropolis hvor vi bl.a. spilte Scrabble. Etterpå dro vi hjem til meg og spiste nudler, samt så en 6-7 episoder av Soul Eater. Jeg fikk gjort ekstremt lite fornuftig på hele dagen, bortsett fra at jeg fikk jobbet litt videre på Sora-skoene. DE SKOENE DREPER MEG! Jeg har holdt på med dem i fire dager og er ikke i nærheten av halvveis! D:

Her er vårt scrabble-game, dokumentert. Vi spilte med litt alternative regler til hvilke ord som kunne godtas XD


De tre bokstavene jeg satt igjen med på slutten av spillet 8D



Unfortunately I didn't. Gunnar vant med nitten poeng XD

5 kommentarer:

  1. Hey, å være med meg er kjempefornuftig :<

    SvarSlett
  2. Scrabble så mye morsommere ut med de reglene! Jeg er imponert over at dere tilogmed klarte å skrive 'mudkip'. Personen som gjorde det er sikkert stolt av seg selv.
    Fine siste bokstaver også. 8D

    SvarSlett
  3. Det er det mest episke scrabblebrettet jeg noen gang har sett.

    SvarSlett
  4. Gunnar: Jada svada :p

    Janne: Stemmer, det var meg *stolt* XD
    Satt og ventet igjennom to runder på å få en K slik at jeg kunne skrive det 8D

    Tyb: Jeg syns godt at vi kan innføre scrabble på spillekveldene en gang! :3

    SvarSlett
  5. Haha jeg lo litt av det scrabble brettet!
    Og kjipt det med folkehøgskolen =/

    SvarSlett