tirsdag 24. mars 2009

Videos? In MY blog?

Lol, her er en video av meg som spiller og synger Scarborough fair, og feiler hardt. Uansett hvor mye jeg spiller den sangen så klarer jeg å fucke opp under tredje verset, selvom jeg EGENTLIG kan det. GAWD ANNOYING!!! Uansett, ble litt inspirert til å leke med windows movie maker, so thar u go XD


Til nå er jeg selvlært når det gjelder piano (som dere sikkert ser XD). Har lært litt igjennom noen fancy lærebøker vi har, pluss bittelitt musikkundervisning i første klasse på vgs. Jeg har hatt èn pianotime til nå, for to dager siden, noe som var skikkelig kult. Fra nå av blir det time hver tirsdag med lærer og greier, HIGH TECH YEAH!

Men IKKE DØM MEG ENNÅ. Jeg lover at jeg kan seriøst bedre enn dette! Når jeg får tid (og eventuelt en bedre mikrofon), så lover jeg å synge noen av mine egne sanger. Som er awesome. Period. Probably. Yeah...

LOL SE EN GRØNN ELEFANT SOM FALT!

13 kommentarer:

  1. Dette var jo ikke så ille!
    Du burde flytte til Oslo, jeg trenger en vokalist med potensiale. (Nysgjerrig på å høre hva du har laget selv nå!)

    ! SUDDENLY! TANGENTSMASSH! (Jeg skriver mens jeg hører på. I was surprised!)

    SvarSlett
  2. Btw, you're cute when you're mad.

    SvarSlett
  3. Olololol XD
    Thanks, moar songs will come :3
    Men Oslo er svært og kaldt og har for lite hus laget av tre! D:

    Cute is my middle name ;D
    (and lame is my first name, and stupid my family name)

    SvarSlett
  4. AHaha, I lol'd.

    Bra klipping, bai tha wai!

    SvarSlett
  5. Du burde absolutt legge ut noe av det du har laget selv, det jeg har hørt i hvert fall var nydelig.
    Thanks for joining library that day.

    SvarSlett
  6. Fnis! 1:53! :D

    Sukk. Musikk, kunst, cosplay... hva er det du IKKE kan? :(

    SvarSlett
  7. HAHAHAHA! I agree with cosmo, it's adorable when you get frustrated!

    Og jeg synes det høres ut som langt mer enn en pianotime og fancy notebøker! :D (RRrrrRrrrrRrrrrr get my compliment? 8D)

    SvarSlett
  8. Gunnar: nyoro~n
    Daniel: D'aww... takk! I like måte ^^
    Patrick: Være tålmodig XD
    Kieu: Haha, takk for inspirasjonen (I totalleyh got it ;D)

    SvarSlett
  9. Du må jo være tålmodig for å kunne lære deg det der! :O Piano-smashingen var best! :D (Resten var også veldig bra, tror nok du blir flink fort av å ta timer. :3)

    SvarSlett
  10. må bare si du har en fantastisk stemme :)
    hadde gjort mye for en fin sangstemme..

    SvarSlett
  11. ;_; synes dette var fint, selv om du gjorde noen få feil liksom. LOL'd når du tok av på pianoet/når du ble frustrert XDD

    Skulle ønske jeg kunne synge så fint!

    SvarSlett
  12. synes du er kjempeflink jeg c:

    SvarSlett