mandag 27. april 2009

ARG MY FEET HURTS!

GAWD! Jeg har jobbet så sykt mye i disse to dagene! =O
For de som ikke vet det, så jobber jeg på et hotell nede i sentrum som servitør i selskapsavdelingen. Selskaper består som regel av konfirmasjoner, bryllup, vinforum, julebord, firmalunsjer og selskapsmiddager. På lørdag så hadde vi det som må være det dyreste bryllupet som er blitt holdt i Stavanger noensinne! De hadde brukt femti tusen bare på blomster, noe som er betaling for et helt skoleår for meg! Og tjue tusen på bryllupskaken, som hadde syv etasjer og var en BITCH å trille ut fra kjøkkenet og inn i bankettsalen (satans dørstokker) D:


Jeg jobbet fra halv tre til halv fem, og det vil IKKE si to timer om dagen. Nei, fjorten timer jobbing i strekk med noen småpauser som ikke varte lenger enn fem minutter. Jeg var hjemme klokken fem om morgenen i går og var helt kjørt! Men da skulle jeg på jobb på nytt kl.12.00, så jeg fikk ikke sove så lenge. I går ble det ikke like hardt though, selvom vi hadde tre konfirmasjoner på en gang, lol :p

Her er min Kid-wig, om det var noen som lurte. Vennligst ignorer det stygge parykkhodet mitt 8D
Jeg måtte lage den nederste stripen om igjen, siden den ikke var helt på linje med hvor den skulle være. Gotta maek evrythin' perfect ya know, slik at jeg ikke havner på cosfu XD


SYMMETRY IS EVERYTHING!

6 kommentarer:

  1. Wæåw, du er flink som klarer å jobbe så mye. Jeg ville ha dødd etter noe slikt XD

    SvarSlett
  2. Det var like før, det skal jeg love deg 8D
    De tre siste timene gikk jeg rundt å sendte telepatiske meldinger til gjestene om at de skulle GTFO, så jeg kunne få gå hjem =O

    SvarSlett
  3. Trodde ikke det var lov å arbeide så lenge i strekk en gang, jeg?

    Men nå tjener du PENGER.
    (og hva skjer med at det plutselig spilles musikk på bloggen din? Argh på deg, jeg vil høre på min musikk når jeg surfer på MIN maskin!)

    SvarSlett
  4. Ikke i utelivsbransjen, kjære deg. Der finnes det en mengde smuthull :p
    Lær deg å leve med det eller trykk på av-knappen, cause I like my ninja XD

    SvarSlett
  5. Haha! Jeg slår deg med mitt siste TG-shift som varte fra syv om ettermiddagen med avsluttningsshow, samt nedrigg av hele scena etterpå. Ferdig klokken 11 dagen etterpå. ;) (Blir nette 16 timer om jeg regner riktig!)
    Men 14 timer får godkjent i boka mi, og et klapp på skulderen for god insats. :3

    Det er litt gøy å jobbe lenge noen ganger, selv om det er mætta slitsomt, og ikke nødvendigvis betalt i det hele tatt. :p (Kaffe er obligatorisk)

    Nå som du har tjent masse penger, så kommer du vel selvsagt på besøk snart, eller noe? :D Dukker sikkert opp noen invitasjoner til en innflyttningsfest av noe slag om ikke så alt for lenge, tenker jeg!

    Forresten. Selvstartende musikk i nettsider er ondskap. ;__(\

    SvarSlett
  6. Lol, takk skal du ha og i like måte 8D
    Haha, skjønner hva du mener. Men det kommer jo an på hva man jobber med da XD

    Oh hey, det kan godt tenkes. Har en del jeg må betale først og spare inn til skoleår og sånn, men pytt pytt. Det kan alltids vente :p

    Nei DU er ondskap! (;__;)/

    SvarSlett