torsdag 9. april 2009

Brilletid!


Å lol ekstrem sløvedag i dag. Jeg burde rydde og pakke og masse greier men jeg GIDDER IKKE! Gårsdagens antrekk; kjole kjøpt på Hennes og Mauritz før jul. Elsker fasongen og mønsteret på denne <3


Jeg bruker ikke briller til vanlig, men jeg syns disse er litt kule. Du fleste ville vel sagt, "Hey Rakel, nå ser du ut som en særdeles hot sekretær ;3". Men det syns ikke jeg. Jeg syns jeg ser ut som HARRY POTTER!


OLOLOLOLOLOL! *kremt* yeah...(-.-")
Jeg har tenkt å remake mitt første cosplay, nemlig Edward Elric. Sist gang hadde jeg laget jakken av et laken, og hadde prestert å lage metall-armen på feil arm XD Så jeg har lyst til å lage alt sammen på nytt, og det skikkelig denne gangen. GUNNAR, I CHALLENGE YOU TO ALPHONSE. (Full rustning ofc. 8D)
Dette er meg for to år siden, første cosplay. Lol fail :p
Og ja jeg er fortsatt 163 cm høy, eller lav... JEG VET JEG ER KORT OKEY?
Det hadde vært morsomt å kjøre FMA-gruppe en gang. Kanskje til Desucon om det ikke blir noe av Hellsing-gruppen vår. Ikke misforstå meg, jeg vil gjerne ha Hellsing-gruppe. Men jeg har innsett at Seras Victoria-cosplay + våpen kommer til å medføre en del vanskeligheter med transporten fram og tilbake til Oslo. =/
Så ideelt hadde det vært å heller kjøre Hellsing her i Stavanger, for jeg aner ikke hvordan jeg skal få med meg en 2,5 meters gunner på natt-toget.

Meh. Here, have some moar Potter:

11 kommentarer:

  1. HAHA, du er den beste Harry Potteren jeg har sett evar :'D

    SvarSlett
  2. "Hey Rakel, nå ser du ut som en særdeles hot sekretær ;3" - U tankeleser u. ;O Etterpå ble det mer "hot sekretær som cosser Harry Potter? :O". Fnis.

    SvarSlett
  3. Awesome-Potter! Jeg vil også cosplaye Harry Potter! Jeg VET at boka er basert på meg! Jeg bodde på kott da jeg var liten!

    Rakel er ALLTID hot.

    SvarSlett
  4. Du må lage gunneren såpass realistisk at den kan demonteres i noen få, enkle grep. Tenk tannhjul! :D

    Og wow, jeg innså nettopp av vi som er vennene dine er ganske heldige som har vår egen lille chibi her i Stavanger :D (og hurra for meg som er lite nok pervo til å tenke på harry potter først når jeg så deg med briller for første gang.)

    SvarSlett
  5. også suger du faen i å svare på meldinger! *fornærmet* :<

    SvarSlett
  6. haha, fantastisk. rakel potter? harry arntzen?

    SvarSlett
  7. Gunnar: Jeg svarte deg vel! Jeg skrev at jeg ikke kunne for jeg skulle vekk... æsj, pokker den hadde havnet i utkast D:

    Nyoron~
    Finne på noe til uken istedenfor? :3

    Sunniva: HARRY COTINO!

    SvarSlett
  8. Glem Seras Victoria, GO FOR HARRY EH HEEH HEH! : D

    SvarSlett
  9. Awesome! xD

    Du har farget håret svart, no? Jeg synes du kledde det! :D ...men er du blond naturlig? For i så fall er jeg imponert over at du klarer å kle svart! xD (Jeg ser nemlig rosa/likbleik ut med svart parykk. Æsj.)

    Harry! <3 Jeg elsker Harryen din! :D

    Skrev egentlig en lang kommentar på forrige post, men dumme blogger ville ikke ha den. Så jeg sier at jeg synes du kler rosa i denne kommentaren i stedet. Så det.

    SvarSlett