søndag 19. april 2009

Episk helg of awesome


Fredag: Henge med Gunnar i byen og tilfeldigvis havne på konsert. Awesome evening.
Lørdag: Henge vekselvis med Åi, Patrick, Sof, Kjell og Lana i byen. Fantastisk vær! Munchkin og hamburger. Reise til Ingvild og jobbe med cosplay hele natten.
Søndag: Henge med Ingvild hele dagen. Jobbe med kostymer og høre på musikk.

Overnattet som sagt hos Ingvild, hvor vi kjørte vår egen lille cosplayworkshop. Det blir en del cosplay-poster for tiden i og med det bare er to uker igjen til FCBD og to måneder til Sora- og Aicon. Jeg og Ingvild planlegger å kjøre Soul Eater på FCBD med Ingvild som Chrona og meg som Kid. Forhåpentligvis så dukker det også opp en Black Star, så da har vi en gruppe. Wohoo! Anyway, det var skikkelig koselig og vi fikk gjort ganske mye. Vi hørte på Kaizers Orchestra og random Anime-sanger, spiste pasta (PASTA~! <3) og så på tv. Med andre ord så ble det pappmachè, James Bond og Ompa til du dør all the way. Tiden gikk kjempefort og plutselig var klokken halv tre! Vi gikk og la oss etterhvert og jeg drømte at jeg var James Bond som måtte slåss med en kvistkutter mot en OND MANN MED MOTORSAG! =O

Overtrøtte som vi var, ble det mye random humor og lameness. Det mest spesifikke jeg husker er dette her:

Jeg: HAHAHAHA, MIN gaffateip-rull er MYE større enn DIN gaffateiprull! *triumf*
Ingvild: Jeg har en rull til. :3
Jeg: D: *lang stillhet*
*begge får latterkrampe*

Eh... yeah, it made sense at the time, or probably not.
ANYGAY, have some pictures of win!

Ingvild øver på sin Chrona-pose X3

Jeg ser smart ut med symaskin ass

Finally! Jeg har TO sko =O (nei, de er ikke ferdige)

Awesome progress ;___;

Etter å ha trålet byen for fake pistoler uten noe særlig hell, bestemte jeg meg heller for å lage dem selv fra scratch. Hvis du ikke kan lage det av gaffateip så har du ikke brukt nok! Omtrent så langt fikk jeg laget på pistolene, som er konstruert av papp, gaffateip og pappmachè. SE DE LIGGER HELT SYMMETRISK JO.

Men hey, jeg må skrive litt om fredagen også! Fredag formiddag var kjedelig helt til jeg plutselig bare NEI NÅ VIL JEG VÆRE EN SAILOR-JORDBÆRKAKE DERE, også tok jeg på meg dette her.


Da tror jeg vi har fått fastslått at krøller ikke er min greie. Det får heller være Gunnar sin =O ^_^

GANGSTA-LOLITA-GUNNAR-POSE-OF-DOOM!

10 kommentarer:

  1. Min nøyaktige replikk gikk nok noe i retning "Kan du ikke lage det av gaffateip, kan det ikke lages", men jeg liker bedre din formulering. :p

    Jeg gleder meg seriøst til å se deg og Ingvild i Soul Eater-cosplay! De ser awesome ut!

    Og Gunnar er så evig kul.

    SvarSlett
  2. Patrick: :'D

    Rakel: det der er ikke krøller, det er sovesveis. Krøll det på toppen og! Og jeg ser veldig for meg Ingvild som Crona. Har litt lyst til å cosplaye "black-blood-Soul" (altså pinstripedress og rød skjorte), jeg. Kanskje til Sora- eller Desucon?

    SvarSlett
  3. Æææh, du er så sykt fliiiink. And I luv ur outfit

    SvarSlett
  4. Gunnar <3

    Forøvrig ville jeg ikke forkastet krøllesveisen. Jeg tror det kan ha potensiale!
    Your guns looks awesome too!

    SvarSlett
  5. Patrick: Hihi, vi gleder oss MAKS vi også, det kommer til å bli veldig morsomt XD

    Gunnar: Before that you must learn to PIANO ;D Men yeah, awesome! Never gonna GIVE U UP, never gonna LET U DOWN :3

    Frida: Woot, takk skal du ha! =D <3

    CosmoS: Meh, vi får se på det. Kanskje når jeg får litt lenger hår XD Takk, det var skikkelig gøy å lage dem ^_^

    SvarSlett
  6. Neinei. Hårlengden er perfekt. :P

    SvarSlett
  7. Jeg lo av loli-Gunnar :'DDDD

    OG SKO MADE OF AWESOME!!!!!!

    SvarSlett
  8. Miriam: you ain't seen nothing yet! Med mindre du har sett de andre bildene av loli-meg :3

    SvarSlett
  9. så søtt skjørt!!!

    og jeg vil ha den sløyfen der *_*

    SvarSlett