mandag 13. april 2009

God påske alle sammen! <3

<---- Se, Konata-fjes! XD
Jeg hadde en veldig koselig tur på hytten med verdens skjønneste lille familie med fire jenter under ti år :3
Dagene ble tilbragt ved å være ute i naturen å fiske, klatre i trær og introdusere jentene til de fantastiske mulighetene til Nintendo DS (de har èn hver XD). Alt i alt var det veldig avslappende og kjekt.
Det eneste som var kjipt med denne påsken var at jeg ikke fikk påskeegg BAAAWWWWWW! ;____; (jeg skjønner hvorfor dog, siden jeg har sukkerfri måned og greier >.<) Her er noen få bilder fra turen :D

Mina som er skikkelig badass til å feie. Ikke kødd med henne om du har livet kjært! =O


Live og Anna, kosestund :3

Jeg fikk ikke tatt noen bilder av henne, men bare se på det awesome sirkuset som Hedda tegnet til meg! :D

Fikk jobbet litt mer med kostymet mitt i påsken, og her er resultatet på det. Buksen er snart ferdig, wohoo! Har fortsatt en del detaljer igjen, og må sy noen greier skikkelig sammen, men jeg begynner å nærme meg. Målet for April er å bli helt ferdig med buksen og skoene, samt alt på det andre kostymet mitt som jeg skal ha i Mai (men jeg skriver en update om det senere). Etter det blir det bare å lage Jakke, hansker og skaffe meg blå linser :D



Min ene snart ferdige Sora-sko XD

Hvis noen lurer så er den laget av plast og gaffateip, som igjen er kledd med stoff og sydd rundt. Arh, jeg glemte at jeg må begynne å lage Riku's vest også! Da har jeg ikke så god tid som jeg trodde D:
Sigh... hvorfor i all verden fikk jeg meg denne hobbyen? >_<

7 kommentarer:

  1. "Jeg hadde en veldig koselig tur på hytten med verdens skjønneste lille familie med fire jenter under ti år :3"

    Publikummet ditt tatt i betraktning kan dette være en vågal setning :3 u hav "PC" dasu dasu LOL.

    Og JEBUZ CHRIST ork kostyme. Glad jeg ikke er i dine sko (pun intended?)

    Selv fikk jeg et stort påskeegg med masse digg i. Hæhæhæ.

    SvarSlett
  2. Haha nemlig, you know what I mean LOL! HOES DON'T KNOW ABOUT MY DICK!

    Fu! Håper du setter snopet ditt fast i halsen :toda:

    SvarSlett
  3. Å HERRE MIN HATT!!!!! Kostymet ser awesome ut!!!! O_O jeg pisser på meg

    SvarSlett
  4. Oh hey takk! It means a lot coming from you =D

    SvarSlett
  5. Oi~ Buksen ser jo skikkelig bra ut! Du fikk laget sko'en ogsaa! xD Morsomt~ Though you could've made it even bigger? xD

    SvarSlett
  6. Hytte er fint! Ikke fullt så slitsomt som TG, liksom. :D

    SvarSlett
  7. Chiisana: Meh, jeg syntes at jeg burde ha muligheten til å faktisk kunne gå rundt i dem også :p

    CosmoS: Det tror jeg på XD

    SvarSlett