onsdag 29. april 2009

I'm so punk I shit safety pins

Har laget et par nye headdresser som jeg tenkte jeg skulle selge på lørdag. Jeg vil tørre å påstå at jeg er blitt bedre til å lage dem nå enn før. Og at de faktisk ser ut som noe som en kunne ha blitt laget av et eller annet brand fra Japan. Dunno... JEG SKAL LAGE MITT EGET LOLITA-BRAND SÅ DET SÅ! Litt dumt at jeg ikke kan lage annet en sløyfer og headdresser da, men det kommer. Prisen ligger foreløpig på noe mellom 200 - 300 til nå. Jeg syns i hvertfall at 250,- er rimelig, da jeg faktisk bruker en del tid på å lage dem dem og syr en del for hånd. Blæ, har bare bilder av to til nå, men jeg skal lage noen flere svarte, hvite og rosa. Og kanskje noen i mørkerød med hvite bånd til. Ææ, jeg er tom for ideer! Hvilke fargekombinasjoner ville dere ha likt? :3


Pshaw, jeg syns de ble litt søte ihvertfall. Synd at jeg ikke kler slike i det hele tatt, lol. Men weeee! Jeg kjøpte meg nye bukser i går! Noe som er bra, for jeg trenger bukser som ikke bare er svarte. Jeg vet at sånne bukser kan være litt tacky, men jeg har ønsket meg slike dødslenge. Og neeeida, jeg er ikke påvirket av Ai Yazawa i det heeeele tatt altså XD (forfatteren av Nana og ParaKiss, om du lurte). Woot, og de kostet bare hundre kroner! I luv them already <3



Jeg dør hvis jeg ikke får spise sukker snart! TAKK GUD for at april snart er over D:

10 kommentarer:

  1. hehe stilige bukser. tror det er noe som du garantert kan inkludere i stilen din. hum lolita ja. du kan sikkert begynne som sydame på heltid lage masse ting nede i den lune kjelleren din og selge lolitamerket -Chiyo~ cute and fluffy...

    hum fargen hva med lyseblå og hvit også eller sort og rød eller hvit og rød går jo og. tenke kanskje litt sommerlige tanker eller vårlige. blomster og vår farger? just an idea=P

    SvarSlett
  2. Haha, jojo vi får nå se på det XD
    Tviler egentlig på at jeg har tålmodighet til å gjøre noe sånt, men jeg kan jo ta noen commissions i ny og ne :3

    Yas, jeg får prøve meg litt fram =/

    SvarSlett
  3. Åh, jævla fine headresser! Du er så FLINK

    SvarSlett
  4. Åååh, de var kjempesøte!
    Du har talent ass. T___T

    SvarSlett
  5. Aww takk! Begge to :D *blush*
    Sitter og syr nå, er snart ferdig med den svarte <3

    SvarSlett
  6. De var kjempefine! Likte spesielt den hvite *___*

    SvarSlett
  7. Du er så flink med headdresses! MÅ kjøpe noe rosa av deg en gang~
    Digger buksene, men litt vide for min smak da XD

    SvarSlett
  8. Zora: Takk skal du ha =D

    Miriam: I would be honoured ^_^
    Seff får du rabatt om du finner ut at du har lyst på en ;3

    SvarSlett
  9. DET ER JEG SOM SKAL KJØPE DEN ROSA VET DU..?
    ikke til meg selv tho :(
    og vennina mi som skal kjøpe bodyline skjørtet ;D
    har sykt lyst på den hvite, den er så fiin.
    må se om jeg kanskje har råd til den.
    DO FLINK YES.

    SvarSlett
  10. ¿ Kan du laga Naruto klær??Klare du?

    SvarSlett