onsdag 8. april 2009

Pretty in Pink?

DAMN, jeg må klippe meg snart. Emo-alert! D:
Jeg vet det har gått litt tid siden det nå, men jeg hadde en vannvittig fin helg. Bekkefaret-treffet gikk over all forventning og det var en meget hyggelig opplevelse med kjekke folk. Jeg fikk lært Mahjong, som er awesome, og fikk jobbet litt med cosplay-prosjektene mine. Selvfølgelig ble det ikke aktuelt å sove fra lørdag til søndag, så jeg tilbragte totalt 35 timer i våken tilstand i strekk denne helgen. Haaaa, jeg var helt mørbanket da jeg kom hjem XD

Jeg har fått sett en del anime disse siste dagene, noe jeg sjeldent pleier å gjøre. På relativt kort tid etter jul har jeg rukket å gjøre meg kjent med bl.a. Tengen Toppa Gurren Lagann, Soul Eater, Hetalia Axis Powers, Chi's sweet Home, Akagi, Kodomo no Jikan og Baccano! Må si jeg er blitt mektig imponert over alle nevnte titler og ser frem til å følge disse videre :3

Anydays, over til KLÆR og materialisme. Her er noen antrekk fra denne uken og i dag =D





LOL MODELL. Ser ut som om jeg er inne i en ganske blå periode for tiden :p
Tilbragte dagen med Ingvild og Åi idag. Veldig trivelig =D
Vi var bl.a. på Lindex hvor jeg var sterkt fristet til å kjøpe denne lyserosa jakken. Jeg eier ikke et eneste lyserosa plagg, ettersom moren min har innprentet hardt i meg at det er en farge jeg ABSOLUTT ikke kler. Men dammit, denne hadde jeg lyst på altså D:


Jeg må få meg jooohbb! Det er INGEN av ekstrajobbene mine som tydeligvis trenger meg for tiden. Og jeg jobber på to hotell og en klesbutikk D:
Nå har jeg sett meg nødt til å ta strøjobber for min mor og morfar, som å bone bilen og vaske leiligheten og sånn. GAH! men det må da finnes en jobb som ikke innebærer time ut og time inn bak et kasseapparat?

Btw, vet du foresten hva du kan gjøre med gulrot-energi-trekantbrød?


LAGE TRIFORCE-BRØDSKIVER OLOLOLOLOL!

7 kommentarer:

  1. Kojikan, faktisk. Imponert og stolt. \o/

    Bekkefaret var awesome. Du tok reglene ganske fort, vi må virkelig spille masse mer. I mellomtiden, øv på http://www.gamedesign.jp/flash/mahjong/mahjong_e.html .;O

    Go var heller ikke så verst, dog takler jeg virkelig ikke den typen taktikk. XD

    Isaac! Miria! :D

    SvarSlett
  2. Hvorfor sa hun at du ikke kler lyserosa? Synes det så fint ut på deg, jeg. I allefall på bildet. :)

    Har du farget håret svart også? *myse* Kler deg inmari bra i allefall. Og du er naturlig blond? ...whoa. I could not pull that one off! xD Gogo!

    Jeg er så glad for at du også lager teite vitser! <3 Her lager jeg superteite språkvitser på japansk og utbryter "ha-ha-haa! Jeg er så morsooom!" på norsk etterpå. Det er gjerne da de ler. xD Til gjengjeld har jeg fått rykte på meg for å like "jii-san gyagu", da... :P Pappa ville vært så stolt. (Om jeg husker rett var det de kalte det, i allefall.)

    Jaja.

    SvarSlett
  3. Du har så kul stil *__*

    SvarSlett
  4. Fin liste med anime der. Kodomo no jikan så jeg bare 2 episoder eller noe av selv, og Akagi har jeg ikke kommet så langt at jeg har fått sett enda, men. Hetalia så jeg første episode av, men orket ikke så lav kvalitet på videoen. >_>

    Jobbjakt er kjipt! Ganbatte!

    Triforce-brødskiver <3

    SvarSlett
  5. Patrick: Psh, jeg skal begynne å ha mine egne treff hvor vi ser på Hikaru no Go og spiller det etterpå, så du får bare bli vant til det >.<

    Helene: Har fått høre det i lange tider, men tror det er litt annerledes nå som jeg har så mørk hårfarge. Ja det er blitt svart, OLOLOLOL SVARTING! Haha, teite vitser er awesome XD

    Zora: Takk i like måte! =D =D =D

    Janne: Hey, du må få Patrick til å lære deg Mahjong! For da er det mye kulere å se Akagi :3
    Hetalia ligger med subs ute på veoh, tror jeg. Syns den er hilarious 8D

    Ganbarimasu!

    SvarSlett
  6. Hikaru no Go-treff er jeg veldig med på! Bare så synd den er liek 10 ganger lengre enn Akagi. :p

    RON!

    SvarSlett
  7. Aaaaaaah den jakka kledde du kjempegodt jooo! :O Skulle gitt mye for å se deg i rosa hehe.... :p

    SvarSlett