torsdag 16. april 2009

SO DARHK


Ikke ofte, men avogtil så føler jeg for å kle meg i SVART. Med MØRKE farger og DARKNESS OG BLOD OG RAAAEEEEG! Jeg syns at emo/scene KAN være litt kult sånn visuelt sett, selvom det finnes mye fail. Har fått endel inspirasjon fra min vakre kusine Amanda, som skal være med på con i sommer. Hun er så evig kul, har skikkelig tøff klesstil, også er hun totally svensk. SVENSKEFAEN HELL YEAH! Hun, Sebastian og Johanna skal være med på å kjøre KH2-gruppe, så det blir episk morsomt :3
Jeg har desverre ikke noe bilde av Johanna, men her er et bilde av Sebastian og Amanda. Dvs. Axel til høyre og Riku til venstre XD

And my costume is almost done! Mangler bare jakke og hansker nå. Jeg er nødt til å jobbe en del mer på parykken siden jeg syns noen deler ble litt for korte. Skal lage og sy inn noen ekstra vefter for å se om jeg kan redde den... Hvis ikke så blir jeg vel nødt til å KJØPE EN NY? Men nei, det har jeg ikke råd til ARGHH!!
Anyways, bilde av hele min progress frem til nå, minus parykken og Keybladen :3

Og bare får å plage henne, her er et bilde av meg som prater i telefonen med Årolilja. Utifra ansiktsutrykket mitt å dømme så forteller hun meg noe veeeeldig morsomt XD Hva sier du Årolilja? Ser øyenbrynene mine ut som streker to you NÅ? DO THEY??? (internt)

Og YAY! Mitt Death The Kid-scateboard er ferdig! Nå gjenstår det bare å male det for andre gang og håpe det tørker frem til 2.Mai. Det eneste jeg mangler på det kostymet nå er pistolene. Noen som har to veldig like vannpistoler som jeg kan få "låne"? (dvs. sølvspraye og modifisere med pappmachè) X3

Og jeg skulle gjerne ha uploadet et nytt outfit-shot, men etter jeg tok bildet så bare "hey, this looks liek CRAP :O"! Så istedenfor tok jeg av meg alle klærne og satt meg ned i et hjørne for å KUTTE MEG SELV!!111!!!11!1 :'(

6 kommentarer:

  1. BARE EMO OG SUTRING ALTSÅ.

    ..Jeg synes det ser ganske bra ut. :O

    SvarSlett
  2. JA BARE HELT EMO ALTSÅ OG JEG HATER ALLE SAMMEN.

    Takk skal du ha :D

    SvarSlett
  3. JÆVLA EMO FITTE!!!!11111 )))))): HÅPER DU HAR DET BRA I HJØRNET DITT UTEN KLÆR!

    men nei, du er kjempesøt XDDDD og kostymet ditt blir så bra! *_*

    SvarSlett
  4. Du er kjempesøt, og det var forresten hun amanda også :3

    SvarSlett
  5. Du var ikke særlig svart/emu i går :toda:

    SvarSlett
  6. Miriam: JA FAEN KUK DA!111!
    Lol, merci beaucoup <3

    Zora: Aww, takk =D

    Gunnar: Stemmer det XD Diversity liksom

    SvarSlett