onsdag 22. april 2009

They took my hair! D:

FRISØREN SKAMKLIPPET MEG! Eller egentlig ble det ganske kult, men det ble altfor kort... Arg, dette er grunnen til at jeg ikke liker å gå til frisør, de klarer alltid å messe opp frisyren slik at det ikke passer i mine cosplayplaner. BAWWWW NÅ KAN JEG IKKE VÆRE DEATH LENGER!11!! Joda, jeg har heldigvis en kort svart parykk liggende å slenge som jeg kommer til å bruke istedet. Oh well, jeg overlever. Tilbragte mandagen med Gunnar og Patrick, noe som var veldig hyggelig. Vi drev og hengte opp plakater for Free Comic Book Day på forskjellige steder i Sandnes og Stavanger. Lurer på hvor mange som kommer? Jeg tipper en sånn 200 stk, minst! Jeg begynner faktisk å glede meg skikkelig nå. Jeg vet at endel sånne treff kan bli litt sånn OMGSUGOIBAKANEKOCHANKAWAIIONICHANDESU~!!!11!, med andre ord slitsomme. Men jeg har awesome venner som er dødskule så det gjør ingenting, OG jeg skal være meddommer i cosplaykonkurransen. Hvor fett er ikke det? MWAHAHA, kritisk bitch alert! >D

Uansett, have sum outfit-shots and failhaircut ^_^

Skinnjakke, jeg er hardcore ass :p

Hva jeg hadde på meg i dag.

Hmm... Hva i all verden gjorde jeg i går? Åja, klippet håret! Før det så var jeg på brilleland for å få linseopplæring siden jeg trenger fargelinser til i sommer. Jeg fant ut at jeg er langsynt faktisk, men at jeg ikke egentlig trenger briller. AMMAGAHD JEG HAR IKKE PERFEKT SYN JEG ER FAIL WAAAH! Idag hang jeg med Åi på Kvadrat, hvor vi gikk i butikker og prøvde briller og annet gøy. Etterpå dro vi hjem til meg og spiste bringebæris. Jeg hadde besøk av en tidligere venninne som jeg ikke ser så mye til lenger, veldig koselig =) Etterpå så vi på Paradise hotell, for der er det så mye drama og lulz XD

Åi er kul. Face it, du kommer aldri til å bli like kul som henne. Så ikke prøv engang. Hun er faktisk nesten like kul som meg, og det sier litt altså. Bare se så kule vi er, så kule er vi.

6 kommentarer:

  1. Var det så kort da? Trodde ikke Kid hadde så mye lengre hår enn det?

    Kom, så slakter vi failfolk som cosplayer SASKAY og oppbrukte Death Note-karakterer! :D

    SvarSlett
  2. ÅJASSÅ? SÅ DU SIER AT FOLK MED IKKE PERFEKT SYN ER FAIL?? Da er jeg superfail. -2,5 i superfail faktisk!

    SvarSlett
  3. Hm. Det ser ikke så kort ut på bildene. Tror ikke det er så ille som du vil ha det til. (= enig med Patrick, fordi Patrick er så smart og lur og awesome og alt sånt, vet'.)

    SvarSlett
  4. Patrick: Mjoo... frisyren blir helt feil liksom. Men parykken ser faktisk ganske awesome ut, så fear not! Dessuten er den lettere å få til stripene på =p

    Frem med slaktekniven kjære dommer, la oss vise dem HVEM VI ER!

    Vikingfaen: HAH, DA ER DU ENDA MER FAIL ENN MEG FOR JEG HAR + 1.0 g 0.75! OLOLOLOL

    CosmoS: Vel det er kortere i virkeligheten XD
    Enig, Patrick er temmelig awesome <3

    SvarSlett
  5. "MWAHAHA, kritisk bitch alert! >D"

    More like CAMWHORE ALERT! Og håret ditt var jo ikke så ÅHERREGUDHVAHARDUGJORT!?

    SvarSlett