onsdag 13. mai 2009

Looks can deceive


Snublet over dette bildet av meg fra i fjor da jeg var i london med mamma. Der kjøpte jeg et par extensions som jeg har enda, men som er litt for få til at det ser naturlig ut liss (bortsett fra på bildet). Men OMG nå vil jeg ha langt hååår, for fukkin hell ser det pent ut eller? Det var derfor jeg ble så snurt da frisøren klippet så mye... for jeg holdt på å spare liksom >.<
Oh well, jeg får kjøpe meg skikkelige extensions når jeg får råd til det en gang... Jeg trives egentlig best med kort, men det er morsomt å ha muligheten til å endre på det sånn uten videre. :3

Da jeg først var så godt i gang med londonbilder, fant jeg en del litt kule som jeg hadde tatt av noen levende statuer. Lol, DE har gjennomførte kostymer de! X3


Han her var helt rå *_*


Statuer som har pause! =D


<3


Hahaha, til høsten planlegger jeg å cosse Ciel Phantomhive fra Kuroshitsuji. Han er aristokratisk, stilig og tøff, og jeg digger attituden hans XD
Men hallo SRSLY, jeg elsker klærne i den serien! De er så evig kule! Jeg har ikke bestemt meg for hvilket av outfitsene jeg vil lage, men det blir kanskje det rød antrekket eller det med den enkle grønne jakken. Det kuleste hadde jo vært det på bildet under, men HELL NO KOMPLISERT! Wow, dette er den første karakteren jeg har kommet over som jeg kanskje er for HØY til å cosplaye, og jeg er 161,5 cm! =O


Men awright! Jeg får gå rundt å være arrogant, bossy og skikkelig shouta på en gang >D Do I win the internet?

10 kommentarer:

  1. Klærne i Kuroshitsuji ER awesome XD De ser så bra ut og samtidig ser det ut som de er grusomt vanskelige å lage.
    Du så annerledes ut med langt hår! Det så bra ut :D

    SvarSlett
  2. Fnis, du blir nok ikke den eneste Ciel-en, men jeg stoler på at du blir den beste! ;O

    SvarSlett
  3. Ine: Ikke sant? Tipper de er det også... men det finner jeg nok tidsnok ut. XD
    Aww, takker! :3

    Patrick: Jeg tenker FCBD, så jo det tror jeg faktisk at jeg blir :P (and yes, I has butler XD)
    Eventuelt også Desucon, men det er ikke bestemt enda. Haha, jeg tipper de fleste Ciel'ene kommer til å være på Aicon, så vi får se X3

    SvarSlett
  4. Hehe ja. Jeg har på underlig vis klart å plukke opp en 10-15 katakana bare fra ting rundt med hittil da, så sånn sett er det forhåpentligvis ikke lenge til jeg på magisk vis kan alle x)

    Og ja vær så snill å cosplay Ciel! En av mine favorittkarakterer for øyeblikket ;D

    SvarSlett
  5. Jeg synes du er finest med kort hår jeg :) Ikke at du er stygg som nøkken med langt, men....du er bare mer Rakel med kort xD Det passer personligheten din.

    SvarSlett
  6. You seriously looking cute with long hair *-*

    Ahh I'm so glad that you know about Kuroshitsuji. Indeed, their clothes are GODLY!! I luuuuuv Ciel! xD I did faint if I see you cosplaying him.

    I mean... YOU MUST COSPLAY HIM!!! I ORDER YOO!!

    SvarSlett
  7. Hermetikk: For å ikke snakke om Kanji da :p Men lykke til med det ihvertfall! Hehe, yes jeg skal ihvertfall prøve :3

    Vikingfaen: Haha takker! Jeg skjønner hva du mener, og syns egentlig også det X)
    Men det hadde vært morsomt å ha til speshhul occasions og sånn ^_^

    Chiisana: Thanks :D <3
    Jeg tror ikke jeg hadde visst om Kuroshitsuji om du ikke hadde snakket om den X3
    Hahaha I'll do my best! 8D

    SvarSlett
  8. Var det meg? Jeg husker jo aldri hvem jeg driver å fangirl på xD Aka, jeg gjøre det altfor ofte x3

    Men jeg gjorde det på deg sikkert fordi jeg vet du kommer til å elske de klærna også ;p

    SvarSlett
  9. Og jeg ser SWAROVSKI i bakgrunnen der"!!!!

    SvarSlett