fredag 8. mai 2009

Mah music, mah outfit and MAH GUNS

FUCK SUBTITLES! Jeg fikk det ikke til, eller jo egentlig, men så ble formatet hemmis og jeg klarte ikke å synkronisere det med virtualdub og bare kuk. Så om dere ikke skjønner hva jeg sier så kan dere bare HA DET SÅ GODT! HAH!
Meh, here you go, video av meg som spiller piano og babler tull, tatt opp for noen uker siden. Sangene som blir spilt etter 6.0 er ikke laget av meg :3



And now for something completely different. Jeg vet at jeg er ferdig med Death the Kid-cosplayet for øyeblikket, men jeg er bare nødt til å poste et bilde av mine awesome guns ^__^


Syns de ble ganske bra til slutt. Litt synd at begge triggerene falt av da, men det fikser jeg lett. Awright! Da har jeg laget det også XD
Jeje, her er hva jeg hadde på meg i går:



Jeg syns det var litt stylish jeg :3

10 kommentarer:

  1. Lav lyd! Hurr.

    Ikke så ille den spillinga der. Hører du bør jobbe litt med en metronom da det er noe ujevn beat. :3 Ellers er ikke fingerteknikken så ille, synes jeg.

    Om du noen gang fløtter dit alle de kule folka bor (Oslo) så kan jeg sikkert være interessert i litt felles spilling. Bare for moroskyld.


    Haha. bite i øret... XD
    (Enig i at stavanger = kuk også)

    SvarSlett
  2. GETCHA GUNS ON!

    Sukk. Jeg er misunnelig på at du faktisk klarer å få klovnebukser til å se bra ut i et antrekk. For jo, det var stylish, selv om jeg kanskje ikke helt ga uttrykk for det i går. :p

    "Ell kå! Helvete!" <- I fnis'd.

    Må si det var fantastisk musikk (tross dårlig lydkvalitet D:). Jeg vil høre noe live en gang. Jeg visste allerede at du kunne synge og spille, men å lage så bra egne sanger var imponerende. Fffffff slutt å være så god i så mange ting, vi andre (meg) føler oss ubrukelige. >:(

    Eg hate forresten deg åg. Gå å heng på skure i plassen for å henga me di kule folkå å spela Munchkin å Bang. Du e bare sure fordi du allti e Outlaw. :D

    (Å, FU, nå har jeg "Hit the Road, Jack" på hjernen. GET OUT OF MY HEAD, CHAAARLES!)

    SvarSlett
  3. damn du er flink til å spille og synge D: XD
    lyden var litt lav men men, jeg likte sangene dine!
    og jeg lo av LK XDD

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Tyb: hate du mæg så dilte itte Rakel ao då?


    Selv syns jeg huen din passet bedre på meg enn på deg, Rakel. Nyahaha. Også er jeg nesten litt stolt over at jeg faktisk husket å gi den tilbake.

    Og nå kan dere lure på hva jeg skrev i kommentaren jeg slettet >:3

    SvarSlett
  6. CosmoS: KUG! K-U-G. Get it right, østlendingfaen >.<
    Takk, jeg vet at det er mye jeg ikke kan, og har fortsatt til gode å lære meg noter og sånn. Men felles spilling er jeg med på! =D

    Tyblazitar: Haha takk skal du ha ^_^
    Lol, det er masse ting jeg er helt ubrukelig på :p Gah, jeg må få meg en mikrofon eller noe sånt snart... Pc-micen suger D:

    Ine: Takk! LK er et fantastisk uttrykk XD

    Gunnar: Fu! Get your own damn hat :toda:
    *lurelurelure*

    SvarSlett
  7. jeg skal aldri spille piano igjen

    SvarSlett
  8. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! ;____;
    Miriaaam, som en av mine inspirasjonskilder må du fortsette å spille for alltid! Ellers så KUTTER JEG AV MEG ALLE FINGRENE MINE OGSÅ KAN VI HA DET SÅ GODT BEGGE TO, HAH

    SvarSlett
  9. WOW du er fantastisk Rakel. jeg likte "secret" veldig bra kunne nesten se for meg deg med pianoet på en åpen slette og du i et av de awsome klesplaggene du eier.. nesten som musikkvideo. jeg kjøper cd din hvis den kommer ut=P. og ja jeg er misunnelig at du får spille Munchkin med de awesome folka i Stavanger. Ill be back i tell you!--.-- hehe men veldig bra. jeg vil også lære og spille piano..

    SvarSlett
  10. You played Winter! You played winter!!

    I love you.

    XD

    SvarSlett