tirsdag 19. mai 2009

Make me up before you go go!

Satt og loket litt rundt på youtube da jeg plutselig fikk lyst til å lage en sminketutorial. Jada, helt normalt. Syns ikke den ble så veldig ille, selv om sminken ikke er så dramatisk at det gjør noe. Meh, jeg vil ihvertfall tørre å påstå at det er en litt enkel, søt og natural-looking sminkestil som vil fungere godt til Lolita-fashion, jentete cosplay, cross-dressing om du er gutt, eller bare vanlig casual wear. Når jeg tenker meg om så skal det kanskje litt mer til om du faktisk er mannlig cross-dresser, MEN DET FÅR VI TA I EN ANNEN TUTORIAL DERE.



Konstruktiv kritikk er velkommen, som alltid =)

Men hey, jeg fikk ny jobb i går som jeg begynte på i dag! Awright! Min første virkelig FASTE jobb =D
Så langt har jeg fem jobber til nå (ja, på likt). En fast deltidsjobb, to ringevikarjobber, en litt diffus jobb og en sommerjobb :p
Jobben består i å servere og lage pasta nede på det lokalet kjøpesenteret i en av cafè/restaurantene, og det er faktisk ganske nice. Lønnen er standardlønn, og jeg får så mye pasta jeg vil og en brus om dagen. Så nå er PASTAFARI ALL THE WAY LIKSOM! Lol jeg kommer til å bli så feit! XD

Neidaaah, nå kutter jeg foresten ut sukker igjen for den måneden som kommer, siden det er greit å ha fin hud til sommeren. Srsly, jeg hadde èn jævla måned uten sukker som jeg helt uplanlagt gikk ned tre-fire kilo på. Og jeg har verken trent eller noe som helst! =O Men da jeg begynte med å spise sukker igjen så fikk jeg med en gang fæl, ekkel hus med masse kviser og rød flekker. Så da er det bevist en gang for alle at unødvendig sukker fucker med huden din. SÅ fra nå av blir det bare sukker til spesshl occashuns, kosekvelder med venner og aldri før en convention X3

7 kommentarer:

  1. Du er så utrolig pen! Jeg kan nok ikke sminke meg sånn som deg fordi jeg har helt annerledes øyne, men det er veldig pent :)

    SvarSlett
  2. hey ikke værst Rakel. og gratulerer med jobb!

    SvarSlett
  3. Interesting video :D

    Hekkan jeg ville ikke klare å ha så mange jobb på engang Dx JUST HOW DO YOU MANAGE THAT?

    Workaholic? D:

    SvarSlett
  4. You have truly been touched by His noodly appendage! RAmen! :D

    SvarSlett
  5. Zora: Aww takk skal du ha =D

    Frida: Mordi er søt og simpel! Neida, takker så mye X3 <3

    Tharanee: Takk! Det er faktisk veldig greit å jobbe der. Ikke for kjedelig og ikke for stress ^_^

    Chiisana: Absolutt ikke, men det er tydeligvis bare to av de jobbene som trenger folk for tiden XD

    Patrick: RAmen BROTHER! <3

    SvarSlett
  6. Du er så kjempe pen!
    Jeg skal ta sminke tipsene til hjertet~ x)

    SvarSlett