mandag 11. mai 2009

Row row rowrita!

Fikk overnattingsbesøk av Ingvild på fredag, men da var vi så trøtte at vi la oss tidlig, dvs kl.00.00 :p Vi tilbrakte lørdagen med å se på Baccano! (jesus, nå har jeg sett den tre ganger D:), spise sjokolade, kle oss i RORITA og gå på byen. Været var bare teit, og vi var der ikke særlig lenge. Men jaja, litt gøy var det ihvertfall .^

Ingvild! =D



Doesn't she make the cutest Sweet Lolita? <3 ^_^
Også jeg da, som bare ser hemmis ut:


Over til cosplay. Jeg har gjort ferdig hanskene nå, så da er det ikke så ekstremt mye som gjenstår. Det eneste som er igjen er å få noen ting til å henge sammen, samt sy på en del detaljer på sko og jakke. Så får jeg linsene mine i neste uke også, som jeg har to forskjellige par av. Blå linser fra brilleland som jeg må bestille for å fullføre linseopplæringen, og blå circle-linser fra Charlene Lim som bare er kule. Og HALLO, prisforskjellen er jo helt syk! Brilleland-linsene som bare varer en måned koster 300,-, og Circle-linsene (geo nudy blue, for de som lurte) koster meg 100,- og de varer i et ÅR? Jeg kommer ihvertfall til å bare kjøpe linser på nettet fra nå av :p

Hva snakket jeg om? Åja, hansker! Her er de:


Det som ble litt dumt, er at de som skulle komme på besøk fra Sverige ikke fikk råd til å reise likevel. Så nå står jeg uten KH2-gruppe på begge consene, noe som er litt kjipt... LONELY OG ENSOM ALTSÅ! Neida, Ingvild blir kanskje med som Kairi om hun rekker å sy kostyme i tide, og jeg vet at det kommer til å være en Roxas, Axel og noen andre organization-folk der. But I don't have a Riku oh noes! Any volunteers? =O

En ting er sikkert. Jeg vil se Eddie Izzard Live i Oslo den 21. Desember! D:
Han turnerer Scandinavia med sitt stand-up-show "Stripped", og jeg har skikkelig lyst til å se det. Jeg har liksom bare sett alle showene hans to ganger på pc'en liksom. Noen som vil være med? =D

Lol, også har jeg fått meg Deviantart! Eller fått og fått, jeg har jo hatt den i evigheter... Men nå har jeg begynt å bli litt småaktiv. Det er ikke noe særlig interessant der, bare basically et par av de bildene som jeg allerede poster her. Men hvem vet? Kanskje jeg plutselig blir bitt av kunstnerbasillen og begynner å male fantastiske kunstverk? Det gjenstår å se *dramatisk musikk... Mah DeviantArt here -----> http://isaribi.deviantart.com/ ^_^

12 kommentarer:

  1. Baccano! er awesome og må sees mange ganger!

    SvarSlett
  2. Jeg kan godt bli med og se Ediie Izzard! : D (Om jeg har penger til det når man må kjøpe billetter, da.. >_>;;)

    Og Baccano! er <3. Har bare sett den 2 ganger selv, men det kommer nok til å bli flere. :3

    SvarSlett
  3. Jeg og vil være med å se Eddie Izzard =D
    Han er så awesome 8D

    SvarSlett
  4. Oslo, desember? Kan være fristende, om økonomien strekker til. Ikke sånn veldig fan av Eddie Izzard, men han er okå lzm.

    Og Ingvild var awesome som sweetloli. Synes hun skal gå rundt i sånt mer.

    SvarSlett
  5. CosmoS: Truth! Hehe, jeg har nok ikke sett den for siste gang ^_^

    Janne: Nice! Bilettene koster sånn 600 kr elns, så det er bare å spare. Heh, jeg vet hva som blir min julepresang til meg selv i hvertfall XD

    Vikingfaen: Awright! Haha, kanskje vi blir en hel gjeng som kan reise sammen? ;D

    Tyb: DU er okå lzm :toda:
    Haha, det syns jeg også! Cuuute! X3

    SvarSlett
  6. JEG VIL VÆRE MED PÅ EDDIE IZZARD DXXXXX damn. Elsker ham.

    And u gaiz are ttly sweeeet

    SvarSlett
  7. så søte dere er.dere kler det veldig. oh noes kunne de ikke komme? idet hele tatt? awww synd det. men du kommer og det er da noe...

    JEG BLIR MED PÅ EDDIE IZZARD! me wuvs him!

    SvarSlett
  8. Frida: Hey awesome! =D I know, han er så sykt fønni XD Aww, thanks ^_^

    Tharanee: Desverre så fikk de ikke råd til reise og mat og sånn, så det var litt teit. Men nice at du vil være med! (hva i all verden gjør du oppe så sent foresten? XD)

    SvarSlett
  9. hehe jeg kom hjem fra jobb og sjekket nettet=P jeg er med på Izzard vettu. han er konge! hum da har vi mer plass på sora da.=)

    SvarSlett
  10. Du kan bare GLEMME at jeg går glipp av Eddie Izzard!

    SvarSlett
  11. Ååå kjempefine antrekk! Elsker skoene dine :)

    SvarSlett
  12. Tharanee: Aha! :p Hmm, jeg kan kanskje spørre Cyan om hun har lyst til å være med denne gangen også :3

    Gunnar: Awright, da er vi seks stykker til nå! Vi får prøve å få til en gruppebestilling på billetter og sånn senere, slik at folk kan få sitte sammen :D

    Zora: Takk skal du ha! =D

    SvarSlett