tirsdag 9. juni 2009

Dommer IGJEN? o_O

Woot! Jeg fikk bildene fra semi-steampunk-photoshooten som jeg hadde i mars en gang! Ingen spesiell anledning eller noe, bare jeg som hadde satt sammen noe som jeg syns minnet om Steampunk. Vi sprang rundtomkring på Tou Scene og tok bilder, og jeg må si at det er en ganske nice location for fotografering =O
Jeg syns bildene ble ganske awesome ihvertfall <3







Også ett i farger som jeg syns ble ganske tøft :D



Oh, jeg ble spurt om å være dommer på Soracon! Jeg har egentlig ikke så veeeldig lyst, for jeg vet at det bare kommer til å bli stress og at jeg kommer til å gå glipp av mye av connet. Jeg fikk nok av å være dommer her i Stavanger liksom... Men de har virkelig vanskeligheter med å finne dommere i år, så jeg får vel bare stille opp. Heldigvis så er det jo faktisk to dager med con etter hverandre, så da går det egentlig greit :)
Det eneste som er litt dumt er jo at jeg ikke kan være med i konkurransen selv! Det er jo det som er det morsomste (og nei, jeg skal IKKE være med i fanservice-konkurransen på Aicon) XP

Og hey, jeg har fått jobbet endel nå den siste måneden slik at jeg har fått råd til å kjøpe meg ting jeg har planlagt å kjøpe lenge! Så nå blir det ekstern harddisk på meg, pluss at jeg har kjøpt X antall linser i grå, lilla, gul og grønn (fordi jeg bare måtte X3). Men jeg unner meg selv det, etter å ha jobbet så mye ^_^
Også skal jeg visstnok plutselig på Wacken i sommer (lol jeg kommer SÅ ikke til å passe inn XD), så det brennes nok litt penger der også. Men likevel regner jeg med å jobbe ganske mye mer, slik at jeg får spart opp penger til skoleplass. Jeg har kommet inn på BI på Økonomi og har fortsatt til gode å takke ja til plassen. Står fortsatt oppført som nummer èn på venteliste på Tekstil, søm og design og kan bare krysse fingrene for at noen DØR i løpet av sommeren slik at jeg kan få plassen deres >_>

Neida, det var stygt, det mente jeg ikke.

...

...


(jo)

...

Neida! ;D

...

Joda.

10 kommentarer:

  1. Synes du skal ta til vett og flytte til Oslo... Teita.


    Men det var veldig stilige bilder! Hvem er fotografen?

    SvarSlett
  2. Psh, Oslo er BARE HEMMIS!

    Neida ;D

    (joda)

    Fotografen er en venn av meg som heter Ruben Hansen =)

    SvarSlett
  3. Det siste bildet i farger var bare... woooow awesome! o-o

    SvarSlett
  4. Jeg har ikke hørt et pip om cosplay-konkurransen i år. /o/ Men det er egentlig greit, for det er et jævla pes å arrangere, i hvert fall når man er nesten alene. :p

    FLYTT TIL OSLOL!

    SvarSlett
  5. Oi oi! Det siste bildet! (kan jeg noe for at jeg liker farger? xD)

    Harr harr. Det er ikke bare det at du ikke får deltatt i konkurransen selv ved å være dommer, du går glipp av ALT mulig annet rart! Men jeg vil ikke si at det er en negativ opplevelse å være dommer (bare det ikke blir altfor ofte) :)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder! Veldig pent antrekk ^^

    SvarSlett
  7. wow fantastiske bilder.ja flytt til oslo og ta med deg de awesome vennene dine! savner nesten stavanger litt. dommer er vel ikke så ille?. jeg skulle gjerne vært men siden jeg er medic blir det litt mye jobb.


    JA vi håper noen dør.. eh neida (joda)

    SvarSlett
  8. oo btw jeg har oppretta blogg her. flinke meg.. hihi

    SvarSlett
  9. Woah! Du passe virkelig sånne klær ekstremt godt :D

    SvarSlett