tirsdag 2. juni 2009

Four days of fun!


Oh christ jeg har altfor mye å skrive om! Det har skjedd så mye digg =D
Jeg har fått linsene mine og fullført linseopplæringen, som er ganske nice. Lol, jeg brukte tre kvarter nede på brilleland for å i det hele tatt få dem på, men da jeg kom hjem gikk det kjempelett. Jeg fikk circle-linsene mine på likt, så det var ganske bra timet. Og de er superduper-blå! Sånn ca sånn ser de ut ^_^


Oh hi thar myspace-pose! I helgen reiste jeg og Gunnar til Kristiansand på Cosplay-treff i dyreparken, noe som var awesome. Det var ikke først og fremst selve cosplayingen som var kult, men det å treffe nye folk og bli kjent og sånn. Vi var vel en sånn 10-13 stykker totalt som sov i Laraneia sin leilighet (som var great btw) Vi så Hairspray, som var en fantastisk film! Og dagen etterpå så vi Bolt og Final Fantasy Advent Children på Blu-Ray, som var ganske sweet. Selv om jeg holdt på å sovne sammen under sistnevnte da XP

Til Dyreparken så bestemte jeg meg for å gjøre alvor av det tidligere innfallet mitt og gikk som dun dun dun DUUUN Harry Potter! Lol, kanskje tidenes letteste cosplay med unntak av L. Det eneste jeg var nødt til å sy var slipset, som til gjengjeld var en teit bitch å sy siden maskinen min feilet hardt og bare ”nei du, nå skal jeg sette fast undertråden i seg selv slik at Rakel går fra vettet altså”. Så ja, kanskje ikke særlig vanskelig eller originalt men det så sånn nogenlunde greit ut, håper jeg. Men who cares, jeg var FUCKING HARRY POTTER OKEY? Jeg hadde tilogmed ugle og selvlaget tryllestav. Med unntak av at uglen min forsvant i løpet av dagen, så ble turen ganske vellykket. Og pokker det var varmt altså, men fortsatt veldig morsomt XD



Oh, og btw. Jeg var på stranden i går sammen med Gunnar, Amund og Ingvild! Sophia kunne ikke fordi hun var HOMO med familien sin (og Patrick var homo i Oslo). Vi tok masse awesome bilder, badet og danset på steinklippene. Det var morsomt og veldig hyggelig, men vi fikk ikke Ingvild med på dansingen da, selv om vi prøvde X3
Ææææ! Jeg har ikke tid til å skrive mer! Min tid med internett er limited akkurat nå da jeg sitter på biblioteket og skal være i pianotime om ti minutter! Men jeg skriver mer senere om mer av awesomenessen som har vært denne pinsen. Video fra Dyreparken og video av dansing på stranden will come. Og bilder. MASSE bilder.

10 kommentarer:

  1. DERE er homo! Ha det moro på stranden uten meg og greier. >:( *støtter Sophia*

    Dumt av Ingvild å ikke danse. Ingvild er så teit når hun ikke danser. Det høres ut som noe man må overtale henne til så man kan filme det og legge ut på nettet.

    SvarSlett
  2. DERE er homo som ikke er i OSLO!

    SvarSlett
  3. KJEMPEHOMO SOM IKKE ER HER MED OSS OG SPILLER SINGSTAR OG HJELPER TIL Å GRUPPEPRESSE THOMAS!

    SvarSlett
  4. Jeg må si meg enig med resten av Oslo-gjengen da jeg også sitter (satt) i Thomas' ringe leilighet med en mikrofon i hånden. Jeg må dog forandre angrepet jeg nå kommer med slik at det passer deg litt bedre: LESBER!

    (Det gjelder deg, Ingvild og Gunnar. Ikke Amund da han ikke er like "drag" som Gunnar.)

    :D

    SvarSlett
  5. Alle som IKKE var i Kristiansand på lørdag og Ogna på mandag er tapere. Sånn er det med den saken.

    Awesome weekend was awesome.

    SvarSlett
  6. awEsoMeeee. Elsker linsene, kjempefine! CIRCLE-LINSER FTW

    SvarSlett
  7. Omg. kule linser. aww jeg ville sååå til kristiansand men men neste år henger jeg meg på. awesome harry potter Rakel. sydde du sjerfet selv? så tøft. synd det ikke var noen bilder av ugla di da. gleder meg til fler bilder og sånt.

    SvarSlett
  8. (Yay internet is back! =D)

    Patrick, Janne, CosmoS, Eirik: METROSEKSUELLE TRANSER ALTSÅ, ALLE I HOP!

    Gunnar: Dats bloody right!

    Frida: SRSLY også! Jeg har lyst på dem i alle verdens farger nå D:

    Tharanee: Nei, kjøpte skjerfet på Coop XD
    Uglen sitter på kanonen nederst i bildet ^_^

    SvarSlett