mandag 29. juni 2009

Hei og hoi :3

Oh wow, så ekstremt mye har skjedd på veldig kort tid! Sorry guys and gals, for at jeg ikke har oppdatert siden JUL! =O (neida det var en spøk altså) Men Aicon og Soracon har vært, og jeg har jobbet hver dag, og Mikael Jackson har dødd (bless his soul ;_;) og jeg har klippet meg. MASSE TING ALTSÅ!

Men first thing first. På Aicon og Soracon gikk jeg kledt ca sånn her:


Aicon var overraskende bra, og virket mer organisert enn Soracon dagen etterpå. Butlerne var jævlig morsomme, og de tre-fire parene som hadde skits var også veldig flinke. På Soracon ble vi flyttet rundt i hytt og pine, og vi hadde generelt lite oversikt over hva som skjedde. Det er ganske synd egentlig, iogmed at jeg føler de burde ha lært noe av tidligere cons. Men det var definitivt mye bedre enn Soracon i fjor. Oppmøtet var veldig bra, og det var sykt mange flinke cosplayere! Jeg skal få et bildealbum opp etterhvert selvom jeg ikke fikk tatt så veldig mange. Å agere som dommer var greit nok, men jeg tror ikke jeg kommer å gjøre det igjen :p
Derimot så skal jeg stå for å planlegge litt i skyggene under Desucon som organizer, men det får bli med det X3

Anyway, jeg hadde en veldig gøy opplevelse i hvertfall. I løpet av de tre dagene fikk jeg truffet en del folk som jeg halvveis kjenner fra internett, hengt mye med gamle kjente og stiftet et par nye bekjentskaper. Soracon-Disco var morsomt, men burde SÅ hatt Air-condition. Jeg er glad for at jeg ikke hadde på meg kostymet mitt der, for å si det sånn. Men jaja, da var det cosplayet unnagjort! Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal vaske det uten å få de hvite stripene på kostymet til å bli grå og rosa D:
DET hadde nok ikke Square Enix tenkt på nei! Hvordan i huleste vasker Sora klærne sine? o_O

Oh, og jeg har klippet meg, så nå er håret mitt blitt pinnkort! Jeg har aldri hatt det så kort før =O Tror jeg trenger et par dager på å venne meg til det, men jeg syns det ser ganske tøft ut sånn egentlig. Woot! Og jeg kan få håret mitt til å stå rett opp, og det er awesoooome XD



And lastly, tre Outfit-shots fra de siste dagene. Første og andre er det samme, bare med og uten jakke :3




So yeeeah... Gleder meg til jeg får løhøøønn, for jeg har jobbet så ekstremt mye i hele Juni! Ellers så er det ikke så mye som skjer her. Jeg må foreta en seriøs oppryddning av rommet mitt før jeg begynner på noen nye prosjekter. For det er masse greier jeg har lyst til å lage. JEG SKAL OPPDATERE OFTERE JEG LOVER! Snart kommer det en lang post med bilder og video av hvor awesome vi har det her i Stavanger, i motsetning til VISSE FOLK som bare flytter til Oslo og Japan og gokk. >_>

Også må jeg skrive mer om Årolilja. Fordi denne bloggen trenger mer Årolilja.

11 kommentarer:

  1. ALSO; trur du Steampunk sveisemonokla hadde våre noge? :D

    SvarSlett
  2. Du ble veldig fin på håret! XD skjønner at det er uvant, men det ble tøft~
    Soracon og Aicon var gøy =w= Når du ropte meg opp på cosplaykonk. sku du sagt Gintoki istedet for Gintama XD! Det var litt morsomt~ men hei, jeg ble litt sånn "yay, hun husket meg!"
    Likte veldig godt den toppen du har på siste bildet!

    SvarSlett
  3. omg punk! O.O nais! yay for oppdatering har klikket meg innom nå flere ganger og blitt skuffet. --.-- så yay! tror ingen innen for spill og anime tenker på hvordan folk vasker tøyet sitt pluss styler håret vær dag uten og stå opp i otta.

    SvarSlett
  4. Cosplayet ditt var så bra! :D

    SvarSlett
  5. Gunnar: Yesplz, sounds like greath! =O

    Ine: OH SHI-
    Jeg husket ihvertfall at det var Gin-etellerannet XD Jeg spurte de andre, og de bare "jada jada, stemmer det". :p

    Tharanee: Haha beklager å ha skuffet deg XD
    Ikke sant? Syns de burde tenke mer på de stakkars cosplayerne som skal igjennom dette her når de designer karakterene sine X3

    Zora: Takk skal du ha! Det var kjekt å treffe deg igjen, selvom det ikke varte så lenge :3

    SvarSlett
  6. Oh, det var ganske pent egentlig. Du kler kort hår godt. :3

    Var kjempefint å treffe deg igjen på Soracon/Aicon osv!

    SvarSlett
  7. Oi! Det BLE tøft! Jeg som generelt ikke har noen verger når det gjelder hår, har alltid vært for pinglete til å ha det kortere enn 4 cm.

    Du vet.. Sora vasker egentlig ikke tøyet. Han har maaaaaange identiske sett som han kaster hver gang han får en flekk eller to..

    SvarSlett
  8. ÅH gud, det cosplayet ditt.. Du ligna så sykt! XD

    Og du ble tøff med kort hår! Digger den første outfiten, selvom jeg ikke skjønner at du orker i denne varmen XD

    SvarSlett
  9. CosmoS: I lige måde ;D
    Nå får dere bare se å dra dere hjem fra Japan :toda:

    Kieu: Ahaaa, det forklarer saken! =O
    Haha, jeg sliter fortsatt med å venne meg til det. Avogtil så liker jeg det og avogtil så syns jeg det bare ser pussig ut X3

    Patrick: TAKK! =D

    Miriam: Takk skal du ha! It hounors me :3
    Yes, jeg går på sånne teite piller som jeg ikke bør være for mye i solen med(not that I care most of the time though) X3

    SvarSlett