søndag 7. juni 2009

We had joy, we had fun...

...we had seasons in the sun.
Jeg lovte dere bilder fra stranden, og værsågod! =D















Oooog, sist men ikke minst. Video av awesome dansing!



So yeeees.... It was totally fabulous... X3
I'll post moar laterr, for nå må jeg på johooohoobb! Og jeg må bli ferdig med kostymet mitt, det er nå bare enogenhalv uke til jeg reiser til Oslo! Oh well, her er et par obligatoriske outfit-shots fra den siste tiden. Jesus, jeg må bli flinkere til å ta dem! Her er hva jeg hadde på meg i forrige uke en gang. Litt fail med de skoene til da, men jeg syns det svarte håret balanserer det litt :3



Og heeer er hva jeg hadde på meg i foregår på jobb:

MIN SEXY SERVITØR-UNIFORM YO! (-.-)

6 kommentarer:

  1. ...oh wow. Jeg er veldig trist for at jeg ikke fikk anledning til å være med, og samtidig litt lettet for at jeg slapp å være med på dansing som ble fotografert, filmet og distribuert på internett. :p

    http://4.bp.blogspot.com/_S4bGAIGYK1k/Siul9N72lQI/AAAAAAAACTc/dG1EQPpi7_4/s1600-h/Ogna+047.JPG DET BILDET ER NOE AV DET MEST AWESOME JEG HAR SETT. Generelt var det veldig fancy med silhuetteffekten.

    Og dansende Gunnar... wow. Nei, det var ikke ment negativt.

    SvarSlett
  2. Ooooh. Bilder. <3 Jeg elsker bilder. Bilder er fantastisk.

    Mye morsomme silhuetter. :3


    Jeg må dog kommentere at jeg synes Gunanr burde hatt speedo. Speedo er veldig Gunnar.

    SvarSlett
  3. Lol, ser ut som dere hadde une kjempeartig time (jeg er totally multikulturell når det kommer til språk ass).

    Elsker dine outfits!

    SvarSlett
  4. Patrick: Haha, I know. It's awesome! Psh, bare vent, we'll make you dance sooner or later >D

    CosmoS: Bilder ER awesome, jeg syns du bør putte flere på din blogg :toda:

    Frida: Multi-culturelle is totally sugoi alors! =O
    Danke schön ;D

    SvarSlett
  5. Wow. Det er slike ting som dette som får meg til å ville flytte til Stavanger-området bare for å tilbringe slike stunder med dere.

    SvarSlett
  6. wow tøft. jeg fikk såå lyst til og flytte til stavanger. Gunnar som armstrong! på desu! ja til flere FMA cosplayere!

    SvarSlett