torsdag 13. august 2009

Da flytter jeg ut da =O

Internett streiker på meg igjen, det er så ekstremt frustrerende! Jeg trenger min daglige dose med nett, eller så går jeg helt på veggene. Oh, og jeg har et par bilder av noen ting som jeg kjøpte i ferien som jeg ennå ikke har fått postet. Blandt annet et par awesome t-skjorter og awesome sko som jeg ikke kunne gå forbi :3

T-skjorte:


Pluss at jeg fant en veldig kul... eh, jeg aner ikke hva det heter. En shorts-topp? Anyway, den ser slik ut :3





Yes, nå har jeg faktisk bestemt meg for å reise til Larvik, eller rettere sagt Stavern (10-15 min. fra Larvik) for å gå et år på Fredtun Fhs på søm- og skredderilinjen. Har tro på at det kommer til å bli et spennende og lærerikt år, men fortsatt veldig kjipt uten alle mine kjente og kjære. Jeg kommer til å savne dere så sykt at jeg ikke orker å tenke på det en gang! I Stavern kjenner jeg liksom INGEN ;___; Det er ganske surrealistisk egentlig, å tenke på at jeg reiser i morgen.

Jeg planlegger en del osloturer though. Blandt annet for å reise å reise på Tori Amos-konserten i September, samt Desucon 4 og på Eddie Izzard i Desember (om jeg fortsatt har råd til da XD).

Ciel-cosplayet mitt irriterer meg grønn for tiden. Det har plutselig gåt opp for meg at jeg faktisk bare har to måneder på å lage to kostymer. Aj, jeg liker ikke å jobbe under tidspress... En annen ting som er veldig teit er at jeg har ekstremt begrenset med det stoffet som jeg skal sy kostymet av. Nå da jeg har klippet ut stykkene til å lage jakken med så har jeg knapt plass til sømmerom, og jeg har ikke snøring på hvordan jeg skal få kraven til å se bra ut og bare GEHHHH! Jeg henger meg snart i målebåndet aeight? Oh well, jeg finner nok en løsning til slutt som alltid... om nødvendig får jeg bare gå på stoffjakt og starte på nytt... :3 MEN en lys side ihvertfall! Jeg har fått parykken som jeg kjøpte på Ebay, og kvaliteten kunne ikke ha vært bedre. Den er grå (skal farges blågrå), superfin og krever bare litt trimming for å bli perfekt <3
Og jeg har kjøpt falske, hvite roser, som også skal farges mørkeblågrå-ish.

Men joda. Nå hadde jeg avskjedsfest på Lørdag, som var skikkelig awesome! Jeg skriver mer om det siden, med bilder. Og neste gang jeg poster så har jeg begynt på ny skole! =D

6 kommentarer:

  1. 2 timer med tog til Oslo. Da kan du komme ofte, syns jeg! >:O

    SvarSlett
  2. VI har awesome sovesofa liksom. OG SPILL!

    Hele 302 ønsker velkommen til spill og sosialt samkvem når som helst, tenkt.

    SvarSlett
  3. Omfg, savn på Rakel som dropper random innom Outland og gir random klem. Fækk.

    SvarSlett
  4. Bare så du vet det kalles slike "shorts-topper" for jumpsuits :P

    SvarSlett
  5. Janne og CosmoS: Tusen takk! Jeg kommer når dere minst venter det ;D

    Daniel: *imaginary hug* Don't worry, I'll be back!

    Hermetikk: Ahaaa, takk skal du ha XD

    SvarSlett
  6. oh my så nærme Oslo! Blir mye turer da :D
    Har jeg fortalt deg hvor mye Sebastian sine klær irriterer meg? 8D
    XDD

    SvarSlett