mandag 16. november 2009

Desucon 2009 - Bilder

Bare en egen post med bilder fra Desucon, siden jeg ikke har fått lastet dem opp enda. Ja, jeg vet jeg er sent ute, MEN JEG HAR DA VÆRT I KENYA FOR POKKER! X3

Mitt cosplay på dag nr.1, Kadaj fra Final Fantasy. Ja, jeg laget drakten selv (I even made the shoes!) *stolt* <3 Litt synd at jeg ikke fikk linsene mine før etterpå, men jaja... får ta en photoshoot en eller annen gang.

Referansebilde:

Også meg da:


Cosplay på dag nr.2, gikk sammen med Ingvild som Takkun og Haruko fra FLCL. Ikke særlig vanskelig eller avansert kostyme... men DAMN, det var sykt komfortabelt å gå med i motsetning til den første dagen XD

Referansebilder:


Og oss. Bilde tatt av Britta K. Bergersen, den profesjonelle fotografen på Desucon.

Ooooog, flere bilder!



















Tok også en del bilder av de awesome Jfashion-folka, men gidder ikke å laste opp alle her også XD Hvis du vil se dem så gå hiiiiiit! <3 ----> http://jfash.net/forum/viewtopic.php?f=43&t=547

SO YEAH! Det var det! Bilder fra KENYA kommer snart ;D
Og en ting til. Jeg sitter på Torp flyplass akkurat nå på vei hjem til Stavanger, hvor jeg skal ha permisjon hele uken. Henge noen? Bare å ta kontakt ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar