mandag 30. november 2009

I've got something to say, gonna say it quick, with a melody behind to make it stick.

Jambo! Skulle gjerne ha begynt å skrive om turen med det samme, men ettersom jeg har ca. 6000 bilder fra Kenya så kommer jeg fortsatt til å bruke litt tid på å plukke ut et utvalg. I mellomtiden så kan jeg fortelle litt om de tingene som skjer her på fredtun! (yaaaaaaaaaaay!)

Det første plagget jeg sydde på sømlinjen er et Classic Lolita-skjørt som jeg liker veldig godt. Jakken i denne coordinaten failer litt da, men whatevs. Jeg syns det ble veldig søtt i hvertfall! Akkurat nå fortsetter vi bare basically med å sy hva vi vil, og etterhvert skal også holde på med noe motefotografi når vi kommer så langt. Da skal jeg ta bilde av alt jeg har laget :3 <3


Ellers har jeg tatt med meg vaffelmaskin til oppholdsrommet på internatet vårt, noe som er blitt en stor suksess. Eneste problemet er at det ikke er noen boller der, og dermed er vi nødt til å lage vaffelrøre i billige plastskåler som egentlig er altfor små. Men jaja, vi får det i hvertfall til. Bare se hvor glad Hannah er! X3


Jeg er i en prosess av å gå tilbake til blondt hår, ettersom jeg begynner å bli litt lei av å ha det mørkt. Jeg farger det nok igjen til sommeren, men har lenge likt tanken på kort lyseblondt hår siden jeg aldri har hatt det =O
Oh well, foreløpig er det orange med hvit ettervekst som gjelder, selvom jeg har bleket det to ganger. Jeg får vel vente en uke elns, før jeg bleker det på nytt. Noen som har noen tips?


Hmmmm.... Og jeg har generelt litt sperrer mot å skrive om privatliv og sånt på internett, men etter nitten års singelhet (Singelhet? Singelskap? Er det noe som heter det?) så kan jeg hevde at tilogmed jeg har fått meg kjæreste! Vi ble sammen i Oktober og har vel egentlig snart vært sammen i to måneder når jeg tenker meg om. Whoa skikkelig lenge! XD

Hvis folk lurer på legningen min (selvfølgelig gjør dere det, jeg ser rett igjennom dere (pervs!) :p) så tror jeg at jeg ville ha gått for bifil, eller egentlig panseksuell siden jeg like godt kan falle for transseksuelle og bigendere som jeg kan for andre folk (and as a matter of fact I have). Lol, jeg svinger visst i alle retninger X3

Anyway, de siste dagene har mainly blitt brukt på å sy, sløve på rommet med å se på "The Big Bang Theory" (seriøst AWESOME serie! o_O) og unngå gjøre fornuftige ting som å rydde etc. I går var vi med på et opplegg som heter "Julestemning i Stavern" elns, hvor vi alle var kledd som nisser og skulle hjelpe til med arrangementet på kvelden. Vi gikk rundt juletre og ga godteposer til unger og sånt, noe som alltid er gøy :3

Her er noen bilder av oss som awesome julenisser :D


Lenny :3 <3


We're awesome! <3


Det var det, bare en liten tjuvstart på julestemningen folkens! ;)

10 kommentarer:

  1. 6000? Jeez. Du må prioritere mer. Jeg tok latterlig mye bilder når jeg var i Japan og jeg var ikke i nærheten av halvparten en gang, og jeg var der en måned. :p

    PS: Skriv mer om privatliv. Det er koselig!

    SvarSlett
  2. Aw så godt å høre fra deg!
    Fint å høre at alt går bra for deg :D
    Gratulerer med kjæreste også ^^

    SvarSlett
  3. CosmoS: Har noe å gjøre med at det ikke var mitt kamera også da, siden Lenny også tok masse bilder (sånn typ 90 bilder av det samme landskapet osv.) X3
    Yeah, I bet you wanna hear about that :p

    Odaaaa <3: Takk skal du ha! :)
    Hvordan står det til i Bergen? Er studiene vanskelige? Gleder meg til å treffes i juletider og sånn, you have to tell me everything! :D

    SvarSlett
  4. Vil se bilder fra KENYAA! Fort! >:O

    Og, som Thomas sa: mer privatliv! Privatliv er bra. ;D

    SvarSlett
  5. Zora: Aww, thank you! :3 <3

    Tyb: Da kjæm, da kjæm! Bilder altså. Ikke privatliv :toda:

    XD

    SvarSlett
  6. Jeg finner det betenkelig at du nevner legningen rett etter at du skriver du har fått kjæreste. Nok en gang, gratulerer med det.

    Jeg syns vi skal ta en telefonsamtale om ikke alt for lenge, jeg syns det er for lenge siden vi har hatt en bra topersonsamtale (legg merke til at jeg, diplomatisk som jeg er, ikke sa tomannsamtale. Kanskje ikke så diplomatisk å påpeke det, men FU så jævlig, kjerring.)

    SvarSlett
  7. jeg ser nettopp hvordan jeg har vært trangsynt. og automatisk tenk det obvius. men hey jeg er klempeglad! gleder meg til du kommer tilbake til oslo..

    SvarSlett
  8. Gunnar: ;D

    Frida: TAKK. NG. ! <3

    Tharanee: Lol, helt greit XD
    Jeg hadde garantert gjort det samme! :p
    Gleder meg også til å reise dit :3

    SvarSlett