torsdag 24. desember 2009

GOD JUL! <3


"Fy fillern for en taper som sitter her og blogger på julaften" tenker dere sikkert nå. Men der tar dere FEIL for jeg sitter med julestemning opp til halsen og er i skikkelig godt humør! Hvordan kan man IKKE komme i julestemning når det ser slik^ ut i Stavanger? (Av alle steder, masse snø her? =O)

Men ja, jeg sitter og blogger av tre grunner. (Hmmm, nei egentlig fire, for det siste er å snike meg unna det å støvsuge kjelleren) For det første så er jeg bare NØDT til å poste bilder av de fantastiske pepperkakekreasjonene som har blitt skapt den siste uken, og for det andre så må jeg nesten camwhore med min nye hårklipp. So first things first. Short blonde hair is short and blonde <3


Fordi jeg har hatt smålig lyst på blondt hår en stund. Det er fortsatt halvveis oransje i luggen, men det blir jeg kvitt med tiden X3

Ting nummer to: Behold! Tidenes mest awesome pepperkakeborg med nasjonalpark, hvor de ville pepperkakedyrene har gått amok og begynt å spise alle de ser =O


Denne parken har ALT! Her har vi f.eks killer rabbits som spiser intetanende safari-turister.


Borgen. Sjekk ut den blodige julestjerna :3


Her står det en mann som er ganske sur og lei seg. Han er sur fordi bilen han har gått tom for bensin og han er nødt til å stå på taket. Og han er lei seg fordi en svær krokodille er på vei oppå bilen hans!


Her holder mordergiraffen og flere krokodiller på å komme seg ut! =O


Og her står det en liten elefant som er ganske sjokkert over hendelsene i parken.


Og det var de detaljbildene jeg hadde. Parken er konstruert av meg, Ingvild og Årolilja, som har bakt og pyntet ALT selv (takk Ikea, for awesome pepperkakedeig XD). Oh, og jeg må nesten legge til et bilde av Årolilja med awesome krøllete hår, for hun er så søt! =D <3


Jeg var også med på å pynte pepperkaker med Oda, lillesøsteren og en venninne for en tid siden. Og et bilde av dem er også verdt å legge ut, siden de fleste ble så fabulous. Her er det pepperkaker for enhver smak dere! X3



For det tredje og siste, så vil jeg ønske en RIKTIG GOD JUL til alle kjente og kjære! (og selvfølgelig til alle dere ukjente og ...ukjære? Er det et ord?) Husk og spise masse digg og snop og bli deilige og feite alle sammen ;D <3

8 kommentarer:

  1. Faktisk ganske mange som velger å blogge idag! :O Tenkte på å gjøre det selv, men så hadde jeg ikke noe å skrive om. /o/

    Åsåmme pepperkakehus/menn/dyr også! :D Blir vel ekstra trist å spise dem?

    Gooood juuuuul! <3

    SvarSlett
  2. Fantastiske pepperkakehus!

    God jul!

    SvarSlett
  3. Haha genialt :'D
    Sjekka tidligere idag, da var det ikke noe her, men sjekka nå, og BAM! Der var det et nytt innlegg gitt :3
    Jajamensann.
    <3

    SvarSlett
  4. Tror at vi har puttet litt for mye utgått konditorfarge i glasuren til at jeg tør å spise dem X3

    Sarph: Mine bloggposter kommer når du minst venter det! =O

    SvarSlett
  5. La de komme oftere! :D xD
    (jeg skal skjerpe meg jeg også >_>)
    <3

    SvarSlett
  6. Wowowowow, kort, blondt hår ser dritkult ut på deg!! o_o og awesum pepperkakefigurer!

    SvarSlett
  7. Kommet noe lengre på boka foressten? :3
    Og i tilfelle du har prøvd å sende melding/ringe meg, så er mobilen tom for strøm og jeg glemte laderen på Fredtun X'D
    Noen sjans for at kommer på msn eller skype en dag eller no? :3

    SvarSlett