mandag 19. april 2010

The beginning of the end.

Lol, I suck XD
Her på lørdag hadde vi i sømklassen elevkveld, hvor temaet var Fredtun Fashion Week og "Dress to Impress". Min rolle var å være DJ og styre musikk, så da måtte jeg jo bare finne ut hvor høyt håret mitt klarte å gå :3




Pretty high, no? Nå nærmer det seg slutten på folkehøyskole, noe som er både litt fint og litt trist. Jeg kommer til å savne disse temakveldene. Jeg har fått utrolig mye ut av dette året, og er veldig glad for at jeg valgte å ta det. I løpet av året har jeg fått oppleve Kenya, stiftet bekjentskap med flotte mennesker, fått kjæreste, sett mye film, blitt blond (:p), lært meg masse syskills som jeg ikke kunne fra før (!), spist vafler, lært å spille bass, fått enda mer avsmak fra religion (in ur face, Fredtun! XD), blitt introdusert til "The Big Bang Theory", begynt å spille WoW (men er ikke hekta, jeg sverger!), blitt bedre til å tegne og har generelt hatt det ganske greit =D

På den annen side så gleder jeg meg også masse til å komme tilbake til Stavanger (selvom nesten alle reiser derfra... FU! >.<). Jeg gleder meg til igjen å ha stabilt internett, å kunne gå rundt i sentrum, awesome Stavangerfolk, Outland, at Årolilja bor i kjelleren min, de rare temafestene vi alltid finner på og muligheten til å kle meg i ALLE MINE KLÆR XD

Oh well, the future will come soon enough. Jeg lovet dere noen cosplaybilder fra Ai- og Banzaicon, og her er de ^_^

Jeg ble ikke ferdig med Edward Elric-kostymet til Ai, så jeg improviserte meg et Roxas-cosplay, siden jeg hadde en organization-kappe hengende rundt XD
Det fristet litt å ta med keybladen, men for mye stress med buss og bagasje, pluss at jeg ikke hadde fått lov å gå rundt med den uansett =/


SRS BSNS


Found a Kairi! ^_^

Og SÅ ble jeg ferdig! Roy kostymet mangler et par detaljersom jeg ikke fikk ferdig i tide til connet, desverre. Men oh well, we still had fun! Og jeg vant konkurransen på Banzai, som var gøy ^_^
Some pics :3


Tilogmed alkymister må ta seg en pause i blandt :p


"Wtf is this crap o_O"


Masutangu taisa o_O


KAMP TIL DØDEN OKEY?


Herp derp XD


*pose*


Haha, ikke drep meg Cyan, for jeg vet du hater denne pairingen XD



*chu* :3

6 kommentarer:

  1. What's up? YOUR HAIR, that's what's up!

    Høres ut som om du har hatt et fint (snart) år på folkehøyskole, selv om du har vært alt for lite i Oslo. :< Mer avsmak for religion, yay! Fint å se at Fredtun har hatt den effekten. :p

    Liker cosplayene deres! Og gleder meg til å se deg igjen, når det enn blir (mulig jeg tar turen til Stavanger til FCBD).

    SvarSlett
  2. Frida: ;D

    Patrick: Det har vært fint ja. Syns også at det er utrolig dumt at jeg ikke har fått vært så mye i Oslo (lørdagsundervisning WHAT THE CRAP?) D:
    Hah, yeah! They didn't think of THAT :p

    Det må du gjøre! Håper jeg får muligheten selv :3

    SvarSlett
  3. AHAHAHAHAHA!! Det er jo for evighet siden da jeg hatet den pairing xD Men glad at you husker det forsatt xP

    -Stirre- Må...ikke....drepe.... -Gjemme kniven- Så du fant fram Edward-cosplayet ditt igjen, hva? =D Tøff Roxas-hår du har der *-*

    SvarSlett
  4. Haha, nope I remade the whole cosplay, cuz it was sorta....fail XD

    Takk skal du ha! :3

    SvarSlett
  5. Haha jeg ler av *derp* bildet XD og dere er så søte :' D

    SvarSlett