mandag 31. mai 2010

Kingdom Hearts Photoshoot!


Yay! Da var Dyreparken-treffet over for i år, og jeg må si at det var en veldig fin opplevelse. Vi ble litt splittet fra resten av gruppen, da vi gikk rundt omkring for å ta bilder og sånn, så jeg ble desverre ikke kjent med så veldig mange nye folk. Men det var fortsatt kjempegøy å treffe igjen de cosplayerne som jeg har truffet før, og morsomt å se at så mange andre også engasjerer seg :D
Det er tross alt ikke hver dag at dyreparken strømmer over av cosplayere! Alt i alt var vi 45 fargeglade deltagere som sprang rundt i parken.

Jeg reiste sammen med Hannah, en god venn fra folkehøyskolen, og Lenny. Vi gikk som den velkjente trioen fra Kingdom Hearts, nemlig Sora, Kairi og Riku. Av kostymene vi gikk med så har jeg sydd Sora og Kairi's. Jeg var ikke særlig fornøyd med fargen og formen på min tidligere parykk så jeg stylet rett og slett en ny, og ble veldig fornøyd med resultatet :)

Men nok prat. WALL OF PICTURES!


SO MANLY



CUTE!


NOT CUTE (kidding :p)


So gangsta!


Aboard the pirate ship!


Kairi with mah blade >.>


Chillin out.


Aww, vi er søte ass...


... NOT! HERP DERP!


DURRRRRRRR


*pose*


My keyblade is the blade that will pierce the heavens!


Kairiiiiiiii <3


Kirsebærblomster er bare SÅ Riku, amirite?


*chu* >w<


LOL FANSERVICE


Sscczzhhyeah, so that's that ^_^
Akkurat nå er jeg hjemme på besøk hos min kjære i Arendal, hvor jeg skal være på besøk i et par dager. I dag har vi brukt dagen på å se på Pulp Fiction og bake sjokoladekake! :9

6 kommentarer: