torsdag 6. mai 2010

We only part to meet again

Da var Fredtun-eventyret over. Det har vært et flott og personlig veldig viktig år både for meg og for mange andre. Noen avskjeder var ubeskrivelig triste, og det var utrolig mange jeg ikke fikk tatt farvel med. Grunnen til dette var at vi var nødt til å kjøre nesten med en gang etter avslutningen for ikke å komme hjem til langt på natt. Veldig irriterende, men jeg går jo utifra at vi snart ses igjen =)
Å gå på Fredtun har vært utrolig lære- og opplevelsesrikt, og jeg ville ikke ha gått glipp av det for alt i verden <3

Men JODA! Sist mandag holdt vi Fredtuns årlige moteshow for resten av skolen. For å gjøre ting litt annerledes så valgte vi temaet "Dukkehjem" for visningen vår. Scenen var pyntet som et litt gammeldags hjem, med gamle møbler, blondeduk og tekopper, hvor vi startet med å stå stivnet i ulike positurer. Nå kan jeg beskrive masse om hvordan det var, men jeg tror jeg heller tar og legger ut noen BILDER! =D


Mette :3


Moi!


Solveig teh ballerina


Skjønne Lisa


Dukke-Urda


Frida Fabulous


Moi again


Linda Melissa


Mari


Såpebobler!


Urda, the lady in red.


Meg i Kadaj-drakten min :p


Frida, jeg forguder denne kjolen <3



Fancy gjennomsiktig kjole jeg sydde ^_^


Den "ikke fullt så sømmelige" sømklassen <3


Luv you guyz :3


Kort oppsummert så var showet vårt EPISK, og det var utrolig morsomt å gå på catwalken ^_^

Nå sitter jeg hjemme i Stavanger i en kjeller fylt av rot og ting å pakke ut. Jeg savner Fredtun! Nå er jeg jo nesten nødt til å få meg et liv, og det er jo lettere sagt enn gjort! =O
Jaja, planene er å få sommerjobb, sy masse stuff til diverse cons, pluss å kanskje ta noen kostymecommissions i løpet av året som kommer. Jeg ser frem til Desucon 5, hvor jeg delvis skal sitte og ha stand :3
Innholdet blir mer eller mindre det samme som sist jeg hadde stand (bare finere og bedre laget XD), som sløyfer, headdresser og kaninskjerf, pluss kanskje noen hodespisende sløyfer og et par skjørt. Så mainly lolita-ting. Ellers så er det bare å komme med forslag om du vet om noe du ville ha kjøpt på en stand (og som er mulig å sy ofc):p

Også har jeg lyst til å cosplaye noe igjen, men jeg aner ikke hva! Any ideas people?

(Edit: Fotografen er foresten Lenny, glemte å gi creds XD)

2 kommentarer:

  1. Du kunne jo ta på deg en kanin kigurimi-thing så kunne jeg komme hen til deg heile tida og glompe deg! :D <3

    ^3^

    Kaninskjerf høres jo bra ut... SKAL kjøpes <3 <3

    Kanin lue kanskje? :3

    Eller andre kanin-relaterte ting? >///<


    --------


    Jøss, utrolig flotte bilder du har der gitt! Lurer på hvem som tok de ;P

    <3

    ----------

    Love you! <3

    SvarSlett
  2. Woah, long comment with space is long! Du og de pokkers kaninene dine :p

    OH SHI- (edits post) XD

    *luvs back*

    SvarSlett