fredag 4. juni 2010

Åja, Migrapolis ja!

Woah! Jeg har jo helt glemt å skrive om hvordan det var å få NRK på besøk! =O


De som kom var den sjarmerende reporteren Daniel (fyren til høyre), en kameradame (som faktisk var fra Stavanger :3), og en lydmann. De hadde tenkt på forhånd at det hadde vært fint om jeg hadde på meg et av kostymene mine, så jeg valgte bare å bruke Sora's. Selve intervjuene gikk greit, selv om jeg må innrømme at jeg var litt smålig nervøs. Men det gikk ganske fint siden folka var så utrolig hyggelige og entusiastiske. De filmet skikkelig mye og lenge både hjemme hos meg (de intervjuet til og med mamma XD), på verkstedet og på Outland. Det er rart å tenke på at de skal klippe det ned til et par minutter. Lol, jeg håper at jeg ikke virker helt dust! :<

Men ja, til slutt dro vi i hvertfall til Outland, hvor jeg hadde sagt i fra til litt folk på forhånd slik at de kunne ta med kostymeting. De endte opp med å intervjue meg, Grethe B (awesome nordlending og cosplayer), Ingvild (min episke cosplay-venninne <3) og Steffen (lokal narutard og gruppens underdog XD) i plenum. Grethe hadde med seg hodet til Bowser-kostymet sitt (ja, du leste riktig) som hun skal bruke på Desucon. Ingvild hadde med sitt Chrona-kostyme, og Steffen var Itachi. Så joda, en munter gjeng! Det hele endte med at han fikk oss til å gå rundt i Stavanger mens de spurte random folk om hva de syns om oss :p

OG LOLOLOL, han tvang meg til å snakke japansk! Mamma MÅTTE jo ofc nevne at jeg hadde lært masse japansk for fire år siden, geez. Jeg bare presenterte meg though, men arrhh the shame! HEI JEG HETER RAKEL OG JEG ER TARD LIKSOM *facepalm*


Og ja, på Desucon skal jeg forresten cosse hu dama her. Voldelig rip-off nonne fra serien Black Lagoon som røyker, banner og skyter <3
Oh yeah, just the way I like it. ;D

9 kommentarer:

  1. Genialt :'3


    Lykke til med kostymet!


    Savner deg! <3

    SvarSlett
  2. Ahaha! Gleder meg til å se det når det kommer ut=D
    Og du er ingen tard.. *Faktisk, om du sier du er tard sier du at alle cosplayere i Norge er tarder.. Noe som egentlig må stemme.. De fleste av oss(inkludert jeg som skriver.. *Damn doppler serien*) er jo tarder såee...*

    men uansett! Lykke til med cosplayet.. Det blir nok supert=D

    *We tards shall always NOT fail!*

    SvarSlett
  3. ÅÅ hørtes koselig ut. gleder meg til og se! ^^

    SvarSlett
  4. DU ER SÅ JÆVLIG TARD ASS!
    Tror det blir morsomt, jeg! Approve på alt fra Black Lagoon og!

    SvarSlett
  5. Når erre de sender dette, da? :D

    SvarSlett
  6. Gleder meg til det kommer på TV! :D

    SvarSlett
  7. Og Rakel med sitt awesomelicious og faboulicious Sora kostyme ;D for å ikke glemme hihi
    var kjempegøy :)

    SvarSlett
  8. Sarphire: Takk og i like måte! <3

    Idaa: Vel, vi er jo egentlig det XD
    Jeg er bare litt skap-tard avogtil :p
    LOL TARD-PRIDE!

    Tharananana: Let's hope so X3

    CosmoS: JAMEN SATAN DA, LA MEG FÅ HA MINE ILLUSJONER I FRED >.<
    Og Black Lagoon is niiiiiice :3

    Janjan: September-August et sted, de skal fortsatt filme på Desucon og sånn :3

    Mtani: Det gjør ikke jeg! D:
    (joda, blir sikkert morsomt XD)

    Grethe: Aww takk! Og takk for at du stilte opp med ditt awesome hode! ^_^

    SvarSlett