mandag 28. juni 2010

Desucon-loot og potensielt neste kostyme?

Woah! Jeg tror det er første gangen jeg har vært så gira dagen etter et con! Desucon gikk ganske smoothly i år, med lite køer og venting og sånn. Det var mange der på dag èn, og enda flere på dag to. Å sitte på stand i år var ganske koselig i grunnen! Ihvertfall på dag to, for da var jeg så sliten uansett X3

Stuff that I bought/obtained; Utrolig søt kalender fra Missbaby!


Søte prints fra VersatileJar som jeg fikk gratis, thanks gurls! <3


Fantastiske bilder fra Ida Neverdahl!


So pretty <3


Men ja, store planer for neste år! Vi har tenkt å lage en stand som både selger lolita-gear, fanart/kunst og steampunkvåpen. Foreløpig blir det meg, Ingvild, Hannah og Lenny som planlegger å kjøre dobbeltstand, og å gjøre det litt fancy. Det som er fint med det er at vi kan bytte på å passe på standen, og at det er to dager.

Ellers har jeg bestemt meg for at det er på tide å ta cosplayene mine til neste nivå, og har thus forelsket meg i dette kostymet her:


Big sister, fra Bioshock 2.

.....

Szzyyeaah, anyone think I can pull it off? :3

4 kommentarer:

  1. Kom over denne bloggen da jeg googla meg selv xD På deviantart er jeg jellyvampire :3

    hilsen Ida :D

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha! Editerer deg inn med en gang :3
    Hyggelig å møte deg, og ses på neste con! :D

    SvarSlett
  3. Dere hadde en kjempesøt stand=D *elsker sløyfen hun kjøpte*

    Lykke til med Big sister som cpsplay!! Det hadde vært så åsåmt=D

    SvarSlett
  4. Big Sister??? O_O I løøøøøve you! :D Har lyst til å cosplaye Bioshock selv, men vet ikke hvem det skulle være ennå XD

    SvarSlett