tirsdag 15. juni 2010

Sin fars datter?


Denne helgen reiste jeg til Bergen med Årolilja for å gå på Bergen Reggae Festival, hvor bl.a. faren min skulle spille. "Men Rakel da, hvordan har det seg at faren din er så kul?" tenker du sikkert. Joda, bare ta en kikk på dette, så skjønner du hvordan.


Dreadsmannen, Årolilja is intrigued:


Trommemannen.


Oh yeah, he's awesome like that. Ikke bare er han en episk trommis, men han er også en fantastisk scenemann og vokalist. Bandet hans, Dread Men Walking, spiller reggae/ska på høyt nivå :D
Hvis du er interessert så kan et par av sangene deres høres på www.myspace/dreadmenwalking.com (pappa er vokalisten). Jeg laster kanskje opp en video her etterhvert hvis jeg får audioen til å være litt mindre hemmis :<

På vei til festivalen så gikk jeg og Åi forbi dette utrolig søte pappskiltet som noen hadde hengt opp på et tre i nabolaget hennes! =O


Awwww! Seriøst, vi døde nesten X3 <3
Men ja, Reggaefestivalen var veldig fin. Vi fikk ikke med oss alt, siden vi var trøtte og ville hjem på kvelden, men stort sett var det bra musikk og veldig god stemning!

Oh btw, her er et par antrekksbilder for de som liker sånt :3



Her i Stavanger ble det holdt en cosplay-picnic for en ukes tid siden (bilder i Outland Stavanger-gruppa på facebuuk :3), noe som var veldig koselig. Faktisk så koselig at jeg har lyst til å gjenta det, men med en litt annen setting! For nå har det seg sånn at jeg ikke har brukt Lolita-klærne mine på evigheter, og jeg har lenge hatt lyst til å ha et treff av noe slag. Derfor har jeg og Åi planlagt å holde en Lolita Tea Party/Picnic/ting på den førstkommende lørdagen nå til helgen. Vi sier Lolita, men basically fungerer jo Kodona/Aristocrat/whatevs også ofc. Poenget er at vi tar med muffins og annen mat, samles på plenen utenfor domkirken (i to-tiden elns?), spiser, leker og blir kjent =)
Vi blir i hvertfall en fem-seks stykker, så hvis det ikke kommer noen flere så spiser vi alle muffinsene selv. No problem! Så det er bare å slenge seg på om dere vil og kan! :D

Jeg syns at denne parykken egentlig fungerer litt til Lolita, så jeg kommer muligens til å bruke den på lørdag. YAY for å fake langt hår! :p


Selvom jeg syns at Gunnar kler den best da ;D


DAMN GIRL, You so sexy bitch!

6 kommentarer:

  1. Jeg knakk sammen på det bildet av Gunnar.

    SvarSlett
  2. awesome dad^^

    søte rakel også

    epic gunnar^^

    takk for smil i hverdagen^^

    SvarSlett
  3. Ahhhhh me wants to join for Aristocrat tea-party tooooooo~~~~~~!!!! D':



    Me liek teh poster on da tree... :3

    N'wååååå~~~~ <3 <3

    SvarSlett
  4. Søte skilt=D

    Epic å ha en far som spiller i band da!
    *eventhough I like to be the only one in tha family who is talented in music=D*

    Søte Rakel! skulle ønske vi kunne hatt et lolita treff her<_<

    SvarSlett
  5. Patrick: Det er jo ikke så rart. Det er mange som knekker når de får øye en så SMOKING HOT SHEMALE X3

    Tharanee: Thats what I´m here for ;D

    Sarph: Haha, kom hit da! No problem X3

    Idaa: Ikke sant? Det er bare å lage et det! =D

    SvarSlett
  6. mer piknik? ja? :D i sommer? når silje og vera er i Stavanger? ja? :D:D

    cutesign is cute. mhihihi.

    ps. visste ikke at du kjente Åi! random.

    SvarSlett