onsdag 23. juni 2010

The Tea Parteyh!


Lolita Teselskap/Picnicen gikk veldig bra. Jeg hadde ikke trodd at det skulle komme noen, men det dukket faktisk opp ganske mange. Ikke alle hadde kledd seg opp though, men det var hyggelig for det :3
Vi var oppe ganske sent kvelden før for å bake minimuffins, som var ganske populære. Og vi endte etterhvert opp med både brownies, wienerstang, jordbær og sjokoladekake. Mmmmm, nutritious lunch is nutritious! Vi skulle hatt med mer te, egentlig. For det var det eneste som tok slutt relativt fort. Heldigvis gikk Amund og kjøpte fersken-iste, så da gikk det bra allikevel XD
Men ja, bilder! Some photo courtesy of Cathrine Kravik, håper det er greit? :O


Look at all our NOM NOM NOM!


Cute Ingvild is cute ^_^


Awesome Amund er hot i hatt ;p


Cathrine, en hyggelig jente som det var koselig å bli kjent med :D


Et par søte aristocrats1 <3


Et par søte... aristocrats? :3


Amund og Ingvild, lookin gooood ;3


LET ME IN I WANNA GO TO CHURCH! D:


It was a nice day ^_^

And now for something completely different. Jeg stresser med Desucon! I morgen må jeg pakke tusen ting, sette sammen et antrekk til Versailles-konserten, sy ferdig fem headdresses og bleke håret. GAWD! Oh well, gleder meg i hvertfall til å sitte på toget i åtte timer og sy hårklips på sløyfer, NOT! D:
Meh, jeg skal ikke klage... ikke ennå ihvertfall.. Ikke før jeg sitter på toget på vei til Oslo og oppdager at jeg har glemt å ta med cosplayet elns. Men joda! Vi ses på Desucon folkens! Ikke nøl med å si hei til den goofy nonna som sitter på artstand og pusher sløyfer på folk! XD

Oh btw, jeg har laget en salgsblogg! Sjekk den ut -----------> http://libbonlace.blogspot.com/ :D

3 kommentarer:

  1. Naaw.. *couldn't help but laugh=D*

    Du er nok ikke den eneste som stresser litt skal jeg si deg*er ikke ferdig med cosplayetT.T*

    and anyway, your outfit is åsåm!! I wanted to be there too!!

    SvarSlett
  2. åå, der hadde jeg likt å vært!

    SvarSlett