mandag 19. juli 2010

Hurrrrrrrrrrrr

Eet ees on teh facebuuk, men jeg laster likesågodt opp bildene her også (for jeg har ikke noe annet å skrive om atm XD). NY HÅRKLIPP! Eller ny og ny for et par uker siden ihvertfall :p
Jeg beholdt lengden på venstre side og klippet det kort på høyre, noe som jeg selv syns funker ganske bra. ASYMMETRI FTW! :D



Lots of styling options! Jeg har vært skikkelig flink til å rydde og ommøblere i kjelleren min denne helgen! Så nå begynner det å bli ordentlig fint. I dag har vi vært på Ikea og kjøpt masse kontormøbler og shit til mamma, pluss en tv-hylle til meg med masse plass til dvd-er og stuff. Skal sette den sammen i morgen (som jeg ikke gleder meg til D:). I går kveld reiste jeg og Åi til Ingvild hvor vi spiste jordbær og så på Harry Potter 4, noe som var très koselig! Spesielt morsomt var det hver gang Robert Pattinson kom på skjermen XD

Har ikke jobbet så veldig mye mer med kostymet i det siste, siden jeg mangler en god del materialer ennå. Men basen til hjelmen ser foreløpig slik ut:


Du kan ikke se det på bildet, men formen er litt rar på toppen. Pluss at den kanskje er biiiittelitt for stor? Jeg er usikker... så jeg tror jeg lar det ligge innen jeg får kommet lenger på kostymet. Muligens jeg lager en ny :3

Hurr de durr! Jeg lover å poste bilder av kjelleren min når den er blitt awesome! Og når jeg har fått tv-opplegget på plass....filmkveld anyone? <3

4 kommentarer:

  1. Liker håret! Kler deg virkelig! :D *skulle ønske jeg kledde kort hår* XD

    Ahw, jeg vil komme og pusle Ikea møbler, synes det er kjempegøy! 8D

    Hmm, vet ikke om hjelmen er for stor. Slik som den er nå synes jeg ikke den er det. Men det kommer jo ann på hvor tykk laget med detaljene vil være..

    SvarSlett
  2. Du har da blitt søt på hodet ditt=D
    Tror rommet ditt vil bli kjempefint jeg!

    Synes hjelmen ser ganske grei ut jeg. Tror at når du får på plass alt annet vil det bli mye bedre og enda mer åsåmt=D

    *fortsatt amazed over hvordan du har lagd den kula=D*

    SvarSlett
  3. Mtani: Ikke jeg! Jeg er som regel altfor utålmodig og vil bare ha det ferdig ASAP :p
    Men det gikk faktisk ganske greit i dag, det tok ikke så lang tid som jeg trodde =O
    Mhm, får se etterhvert :3

    Idaa: Thanks! Det var ikke så veldig vanskelig, dogjeg syns det var litt bra gjort siden jeg ikke har jobbet noe særlig med pappmachè før X3

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med på filmkveld? :D ^-^

    SvarSlett