fredag 30. juli 2010

Mer cosplay. Sheesh! Har jeg virkelig ikke annet å snakke om? o_O

Jeg burde egentlig legge meg nå... men istedenfor så sitter jeg og klikker meg igjennom side på side med fabuløse cosplayere som har laget titalls med kostymer som ser så godt som perfekte ut... og jeg bare... ARHH JEG OGSÅ VIL! Jeg leser liksom om supermennesker som lager helt sinnsyke kostymer på bare et par ukers tid, tar commissions og lager masse awesome D:


Jeg føler meg sånn... på etterskudd! Det er så mye jeg har lyst til å lære, og til å klare bedre! En ting som er fint er at jeg føler at jeg henger med her i Norge. Jeg syns det er skikkelig kult at det er så mange som begynner å interessere seg for cosplay, og at det er såpass mange cosplayere i Norge som jeg ser har blitt sykt flinke! Jeg kjenner en del som begynte med cosplay på ca. samme tid som meg og som bare... tar helt av! De lager helt AWESOME kostymer, og jeg kan ikke annet enn å bli inspirert (og litt sjalu XD)!

På lørdag har vi Stavanger-cosplayerne fått i oppdrag å reklamere litt for Outland rundtomkring i byen under Gladmaten. Er litt usikker på hva jeg skal gå med egentlig, for jeg bare... orker ikke å gå med noe av det jeg har XD
Meh, vi får se. Kanskje jeg bare lager et random outfit som ser spess ut :p

En fin ting med å kunne sy er at mamma har begynt å betale meg for å fikse klærne hennes som er for lange og sånn. Så idag har jeg vært borte på verkstedet og lekt med overlockeren min :D


OH HAI THARR MYSPACE-POSE! Jeg måtte også prøve ut Kadaj-drakten, siden jeg overveier å bruke den på lørdag (med mindre det blir vaaarmt D:). Jeg vasket ut alle produktene fra den gamle Sora-parykken min og klippet den, slik at jeg kan bruke den til noe annet. Atm ser den sånn ut, og jeg har ingen ideer til hva den kan brukes til :O


På bildet er den fortsatt våt, så den ser litt hurrrrr ut. Menneh... noen forslag anyone? :D

4 kommentarer:

  1. Haha nwåå, søt parykken ble når den ble våt XDD

    Aner ikke hva du kunne brukt den til, men det hadde blitt stilig uansett, det er jo tross alt du som gjør alt dette her ;p

    SvarSlett
  2. Om du noengang skal cosse noen som har lignende hår, er jo parykken ideel:3

    Kadaj drakten din ser jo åsåm ut da!! Og selvom utlandet kryr av superflinke cosplayere og Norge begynner også å bli så superduperflinke, er også du superduperflink så syns ikke du burde være sjalu på andree:3 *eventhough I'm jealous at your maaaad skiilz!!*

    SvarSlett
  3. RAKEL!!!! DU KAN COSPLAYE L!!!!!! ORIGINAL SHIET.
    OMGMGMDERPDMEOM.

    SvarSlett
  4. Sarphie: D'awww, det er bare noe du sier! *vifte-med-hånden-blush* XD

    Idaaaa: Takketakk :3
    Får håpe det dukker opp en ÅSÅM karakter med spiky brunt hår en eller annen gang ^_^

    HANNAHDURRRRRR: JA OMG HVORFOR TENKTE JEG IKKE PÅ DET!!!!???

    SvarSlett