onsdag 18. august 2010

Back in Black

Oh, lame tittel. Men ja, er finally tilbake fra Wacken, Aicon og Jfash-treff. Tre ganske så fine begivenheter, må jeg si :3
Tyskland med Åi og Hannah var simpelten awesome. Vi har alle så HERPDERP-humor at vi passer veldig godt sammen, noe som fungerte veldig godt på Wacken. Yay for awesome konserter, støv i lungene, fulle folk, komplett randome påfunn og hyggelige irske gutter!

Aicon var helt okay, i grunnen. Vi satt og hadde en stand der hvor vi solgte diverse shit, noe som gikk ganske bra. Jeg likte veldig godt de fine muffinsene som de solgte der, pluss den awesome filmen de viste under åpningsshowet (Ailight, I lol'd XD). Ellers fikk jeg ikke med meg så mye av det som skjedde, men ble litt smålig bekjent med et knippe hyggelige mennesker :3

Jfashion-treff var fint! Vi gikk Kodona/Aristocrat-ish siden det var ca. det samme vi allerede hadde tatt med oss for Aicon. Grilling, prating, heliumballonger, random dansing, photoshoot og spising på Peppez var fint. HVER DAG! Nei helvete nå begynner jeg også.. Jeg syns treffet var litt skummelt med en gang siden det virker som ALLE Oslofolka allerede kjenner hverandre fra før, også kommer vi og bare HEIHEIA :D~
Yeah, Jeg syns det var gøy i hvertfall :3

Outfit of the day:



Jeg glemmer stadig å laste opp disse! Jeg har kanskje et dusin med antrekkbilder som jeg tar og bare glemmer :/

Men yeah, jeg startet på jobbeåret mitt i kveld! Forhåpentligvis får jeg tjent en del penger i år slik at jeg kan studere yalla i Oslo til neste år med god samvittighet. OH! Og jeg har fått tak i brun skai, så nå kan jeg snart sette i gang med de vitale delene av Big Sister-kostymet. Jeg mangler fortsatt et par ting though, så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i atten like beltespenner for en billig penge så må de bare si ifra!

5 kommentarer:

  1. FINT DET. HVER DAG. nei ok.
    Det var hyggelig å se deg igjeeen, selvom jeg ikke snakket fullt så mye med deg, men jeg var så emo :c

    SvarSlett
  2. Du og Lenny var så søt atte på standen deres^^,

    Thinking your cosplay will be fantaboulus!

    SvarSlett
  3. Herregud da kvinne,antrekket var damn nais:O<3

    men skjønner hva du mener, har mange antrekksbilder som jeg bare tar og lagrer på pc'en men laster dem aldri opp på blogspot xD

    SvarSlett
  4. Miriam: Ja sheesh slutt å være så emo ass! Neida i lige måde, jeg syns det var fint jeg! :D

    Zimriii: Jeg liker deg også, really ^^ <3

    Idaa: Takketakk! I hope it will :D

    Dokiri: Aww takk! <3
    Ikke sant? Tiltak å gjøre noe med det XD

    SvarSlett