mandag 30. august 2010

Styggfine kjolen :D


Jeg var på Hennes og Mauritz her om dagen med Iv og Grethe, hvor jeg snublet over denne kjolen her på salget. Den var så rar og stygg og kul at jeg bare måtte kjøpe den X3


Det henger sånne lange snorer overalt! Hvis jeg snurrer rundt i den så ser jeg ut som et tre! Eller en sånn... bilvasketing. AWESOME! :D

Med jakke og veske til <3


Skal øyeblikk til byen sammen med Grethe for å treffe Linda (sjefen for Outland Stavanger) og gå opp på Metropolis. Linda har vært den som har hatt mesteparten av ansvaret for Free Comic Book Day hvert år (som er stort i Stavanger), men siden hun nå skal slutte så er det vi som må ta oss av arrangeringen fra nå av. Yeahdda, stoler på at det går bra :p

Ellers så skal jeg visst på jentetur til Irland til helgen og resten av uken, eller nærmere bestemt Belfast, Nord-Irland. Mer detaljer om hvilket hendelser som ledet opp til dette kommer senere (hvis jeg får lov av visse enkelte til å skrive det XD)!

7 kommentarer:

  1. YEEOOO IRLAND :D

    SvarSlett
  2. hahahaha stygg-fine kjolen, ja X)
    jeg ser du fikk den til å se mye finere ut ;) go belter og jakker! + vesker!
    minte meg på at jeg må finne ett belte selv til noen av klærne mine D: gack!
    Men ja, vi skal klare å holde styr på fcbd ;)

    Gleder meg som gal til å høre hvordan reisen deres gikk når dere kommer tilbake! skal selv spontan reise dit bare for morro skyld en gang også X)

    SvarSlett
  3. Rakel har den evnen at omtrent hvasomhelst ser bra ut på henne. men fin kjole. er enig at den er styggfin. ^^

    håper dere koser dere masse i irland

    SvarSlett
  4. Hehe, er enig i det Tharanee sa. Tror ikke noe kan se annet enn kult ut på deg Rakel ^__^

    Go tur til Irland! Kos dere masse! :D

    SvarSlett
  5. Hannahdurrrrrrr: YEEEOOOO!

    Grethe: Don't worry, du skal få full rapport!
    Oh yeah, gjett om vi fikser fcbd ass, det kommer til å bli episk awesome :D

    Tharanee: Takketakk, det skal vi! :3

    Mtani: Tro meg, det kan det XD
    Men takk skal du ha! ^_^

    Sarph: <3

    SvarSlett
  6. Håper dere får en kjempefiiiiin reise da!! *Vil også til Nord-Irland*

    SvarSlett