torsdag 2. september 2010

BAI BAI NORGE

It's starting to come together! :D


Ikke så mye forskjell, men måtte bare spamme litt siden drakten er nesten ferdig :3

Da venter jeg bare på parykk og vingespenn. Jeg har nettopp bestilt over 300 fjær, så jeg satser på at de kommer innen en to ukers tid. Lololol, jeg blir nødt til å gå sidelengs i løpet av hele Coscon, i hvertfall inn dører XD
Sheesh, hvorfor valgte jeg ikke en billigere og mindre strevsom hobby ;_;
OH WELL, det er bare å lage flere ting å selge det! :D

MEN JEG STIKKER TIL IRLAND EN TUR JEG SNAKKES

3 kommentarer:

  1. Haha snakkes vennen! God tur! Love you! <3

    SvarSlett
  2. Så søt da^^,

    Cosplay er en så åsåm hobby at det gjør opp for alt pengebruket og strevsomheten=D

    Good tur^^,

    SvarSlett
  3. Sarphire(:p) ^_^ <3

    Idaa: Sukk, vi får vel bare holde ut da! X3

    SvarSlett