onsdag 1. september 2010

In progress, Coscon og Angel Sanctuary

Woah, jeg har en anelse om at Coscon kommer til å bli en smule mer imponerende enn jeg først forventet *kryptisk secret stuff-mumbling*! Nå ser jeg i hvertfall veldig frem til denne eventen. Jeg håper og tror at det blir mye awesome å se der :D

Jeg har i hvertfall planer om å cosplaye engelen Michael fra Angel Sanctuary. Jeg har verken lest eller sett Angel Sanctuary, så det kan bli interessant XD
Det eneste jeg vet om karakteren er at han har vinger, goggles, en dragetatovering I ANSIKTET, er den korteste av alle englene og har shiny, shiny klær. Kort sagt AWESOME! :p

Men ja, også fant jeg DETTE bildet på internett:


Gråååååååt, er det mulig?? ;_;
Jaddah.... Her er mitt foreløpig tafatte forsøk på å være like awesome XD



Det er ihvertfall en start OKEY?? Har også fått sydd krage og glidelås på, samt begynt på shiny pants. Jeg syns det er litt smålig imponerende at jeg har gjort dette på to dager *proud*

Parykk er på vei, og detaljearbeid i gang! Så var det bare de dømrade vingene da...

6 kommentarer:

  1. Angel Sanctuary! <3 Jeg har heller ikke sett eller lest serien, men drømmer om å cosplaye derfra en vakker dag XD
    Lykke til! :D

    SvarSlett
  2. Aah! Det fine fine verket av Kaori Yuki<3

    Synes det ser bra ut jeg! Stå på også klarer du det nok sikkert^^,

    *Ønsker selv å cosplaye fra Godchild serien skrevet av samme artist... Hun er genial=D*

    SvarSlett
  3. Mtani: Hvis du gjør det så skal vi SÅ ha en photoshoot! o_O

    Sarphire: YES I CAN! *shakes fist* :D

    Idaa: Do eet! Jeg har ikke lest noen av delene, men vurderer å få gjort det snart XD

    SvarSlett
  4. Gjør det! Gjør det! Gjennomfør det!!
    .. Finefine serien<3

    SvarSlett
  5. Haha, I'm in! 8D Får starte å sette meg inn i serien, og finne en karakter da! XD

    SvarSlett