tirsdag 28. september 2010

Wings and outfits!

Her er altså vingene. Ville egentlig ikke legge dem ut, siden det liksom skulle være litt "hemmelig" og sånn. Men her er de nå altså. Sjekk ut min awesome ARM-MUSKEL, folkens! Dere kødder ikke med meg :p

Fra siden:

Sånn ser de ut, aeight? De er litt herp derp, men det går fint. Nå må jeg bare finne ut av hvordan jeg vil feste dem på :3

Men ja, innså akkurat at jeg egentlig ikke har skrevet noe i denne bloggen om at jeg har fått jobb! Jeg dro inn på Outland i forrige uke for å si hei (det er sånn vi gjør i Stavanger, siden vi har AWESOME Outland-miljø :D), midt i en samtale ble jeg spurt om hvordan min neste arbeidsmåned så ut? "Ehm, det skjer ikke så mye egentlig. Hvorfor spør du?" I reply, og så ble jeg tilbudt jobb! Så det er awesome, jeg startet i går og har hatt min andre arbeidsdag i dag. I can get used to this! Det er maks koselig å jobbe der, og ikke noe stress i det hele tatt (foreløpig). Så jeg ser for meg at det blir ganske fint :)

Oh hey, jeg har noen outfit-bilder til so hurrr you go!



Eep! Coscon er bare et par dager til! D:

7 kommentarer:

  1. Har jeg nevnt at jeg elsker deg og dine skills?
    Nei? Da sa jeg det nå~
    Du er maks nydelig og maks flink, og gleder meg massemassemasse til å se det ferdige resultatet på Coscon! 8D

    SvarSlett
  2. Jeg elsker deg også...ukjente persohoon?
    Takk skal du ha uansett! ^__^
    (feel free to reply with who you are XD)

    SvarSlett
  3. Pwettyyyyyy wings! Vil og haaa.. ^__^
    Gleder meg til å se hele cosplayet på lørdag! :D

    Kule outfits! Elsker skoene på det første bildet!

    SvarSlett
  4. DU ER SÅ SYKT FLINK ÅÅÅÅH.

    Digger forresten outfitssssene også!!

    SvarSlett
  5. Mtani: Ligeså! Det er originalt skoene som jeg kjøpte til Big Sister, så jeg skal modifisere dem til sommeren. Men kommer til å bruke dem på lørdag og, siden de passer inn i det kostymet også :3

    Frida: Takk skal du haaa! Jeg digger deg også ;D

    SvarSlett
  6. Epicwings:3
    Den Big Sisteren din er jeg ladd på å se neste år:D
    Skjedd noe mer med den eller?:)
    Keep it up, you pwetty, cute, epicawesome you!

    SvarSlett
  7. Epic<3

    Du var totalt åsåm:3

    SvarSlett