mandag 4. oktober 2010

Coscon < Metrocon

JEG ER FIERCE OG SHINY MKAY?


Coscon is ovarr! Og woot, jeg kom på tredjeplass i konkurransen!
Utrolig gøy å møte folk og awesome cosplayere, og AMAZINGLY GØY å danse med alle sammen på slutten av dagen. Ellers var det mange ting som kunne ha vært bedre, men det gidder jeg ikke å gå inn på her. Har rantet nok om det på Japani allerede.
Arh.. det ligger sykt mange dårlige bilder fra Coscon ute på Facebook. Hvorfor gidder folk å legge ut masse like bilder som er ute av fokus og folk såvidt synes? D:


Awww, dette bildet hadde vært sykt awesome om det ikke var for mikrofonstativet og teh blurness! Gleder meg til å få tatt noen ordentlige bilder av kostymet mitt utendørs og i bedre lys. Skal se og få det til i slutten av Oktober en gang :3

Kostymet var greit å gå med. Ikke særlig behagelig ofc, men jeg hadde forestilt meg at det kom til å bli verre. Nå har jeg sykt vondt i nakken og skuldrene, men jeg tror det har like mye med å gjøre at jeg har stresset så mye før connet, som at det ble slitsomt å bære rundt på vingene i lang tid.

Nå driver jeg og GretheB å planlegger intenst med hvordan vi skal legge opp ting i Stavanger. For det har seg nemlig slik at vi har overtatt ansvaret for det som nesten har vært et "con" her borte i flere år på rad, nemlig Free Comic Book Day. I tillegg til i Mai, så har vi nemlig hatt en ekstra slik event som har foregått på Halloween. Og hvert år fyller vi ungdomssenteret Metropolis med ca. 200 ungdommer, voksne og barn. Eventen foregår på Halloween, altså Lørdag 30. Oktober. Noe som desverre gjør at jeg ikke kan reise til Oslo på epic Jfash-Halloween, selvom jeg har aldri så lyst! Oh well, jeg får ha bedre lykke neste gang :)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!

    Jeg syntes at det var virkelig synd at jeg måtte fly så mye frem og tilbake mens det var cosplaykonkuranse, men jeg fikk i det minste se deg i Versus!

    Det hørtes egentlig ganske morsomt ut å komme til Free Comic Book Day i Stavanger en gang. Jeg lurer nesten på om jeg kanskje skal ta meg en tur.

    SvarSlett
  2. Du var åsåm!(gleder meg til de "offisielle" bildene da!)

    Og gratulerer med tredjeplassen!
    Skal si at du ikke var den eneste som dro hjem med litt smerter her og der^^"

    Lykke til med Free Comic Book Day!

    SvarSlett
  3. Blandede følelser etter CosCon ja... Men du var EPIC!
    Synes nok pallplasseringene skulle vært bytta litt om på og, no offence til Darth Talon(som jeg ikke husker IRL-navnet på) og ODST-Aslak! Gratulerer med 3.-plassen ihvertfall, og fryktelig koselig å hilse på deg :D

    SvarSlett
  4. Pauekn: Takk! Og velkommen skal du være :D
    Hyggelig og hilse på deg og sånn ^_^

    Idaa: Får håpe det blir bra. Har planer om å ta en del bilder ved domkirken i Stavanger :3
    Haha! I imagine XD

    Dean Hadley: Takk i like måte! Du virker som en awesome fyr ;D

    SvarSlett