onsdag 13. oktober 2010

Hår og Camhåring

HAHAHA TOK DU DEN? CAMHÅR, SOM I CAMWHO-...nevermind.

Jeg har det egentlig ganske fint for øyeblikket! Å jobbe på Outland er awesome, selvom jeg fortsatt blir litt "D:" når folk spør meg om jeg kan anbefale diverse fantasy/sci-fi-bøker ol. eller stiller masse spørsmål. Oh well, det kommer seg nok etterhvert! Nå har jeg fått kjøpt meg hele ni bøker som jeg har tenkt å komme igjennom, slik at jeg kan begynne å sette meg inn i det området.

Ellers driver jeg på og produserer stuff, blandt annet en mengde med tryllestaver. Jeg har fått lov av kinoen i Stavanger til å sitte å selge wands på den neste Harry Potter-premieren i November, så det er veldig exciting. Som i fjor, så kommer vi til å ha en stor Harry Potter-gruppe som antageligvis skal ha et skit på scenen før filmen. Vet ikke om jeg skal være med i selve sketsjen ennå, men jeg skal i hvertfall "cosplaye" Olivander XD

This is what i wore to work today:


Med ytterjakke + pels-ting:


Wuhuu! Også prøvde jeg meg på gyaru her om dagen. Behold!



Meh, det er bare et forsøk. Jeg har fått et par tips på jfash-forumet om hvordan jeg kan gjøre det bedre, ettersom jeg er gyaru-noob :3

Jeg vil ha en ny og ordentlig fin wiiiig! Og ellers så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med håret mitt. Jeg har litt lyst til å farge det brunt eller svart. Men nå har jeg stresset så mye med å få det blondt at jeg er redd for å angre hvis jeg først farger det igjen. Jeg har også lyst til å "bleke" det enda mer på en måte, og se om jeg kan få det hvitt. But I dånnt knåww!

Mitt hår:




Arrhh, the choices! På den annen side så liker jeg det blondt også. Håret ser liksom ekstra fluffy ut når det er fluffy, og jeg liker fluffy hår! :D

9 kommentarer:

  1. LA DET VÆRE BLONDT ELLER BLEK DET MER.

    BASTA.

    :p

    (neida du kan gjøre som du vil, ditt valg vennen! x'D )

    SvarSlett
  2. Flauffyyy!!!!

    Syns håret ditt er fint jeg.. Ikke gjør det svart... Bare ikke gjør det svart!!!

    så morsomt da, å kunne selge tryllestaver på HP ppremieren...

    SvarSlett
  3. Ikke gjør det svart. Jeg stemmer for å holde det blondt eller farge det brunt!

    SvarSlett
  4. skal man dømme fra ditt eget hår og parykkene dine, så kler du alle hårfarger og stiler! :D

    SvarSlett
  5. Sarph: Haha, we'll see XD

    Idaa: Ikke sant? Gleder meg veldig :D

    Vikingfaan: Holder det nok blondt en stund til ihvertfall, så farger jeg det kanskje brunt etterpå. (eller kjøper meg en parykk X3)

    Mtani: Naww, takk skal du ha ^_^

    SvarSlett
  6. I wants to be at ze premiere toooooo.
    ;_;

    høres jo dritkult ut da:D

    og jeg stemmer blondt også, eller blått. eller turkis. eller rosa. eller noe sånt :3
    mmmmmm crazyhaircolours.

    SvarSlett
  7. BLOND ELLER BRUNT FO SHO

    u make a foine gyaru fo sho

    SvarSlett
  8. Svart er tøøøøøft... men do whatevvah you feel like:D
    You'll look adorable anyway;) *smiskesmiske*

    SvarSlett