mandag 25. oktober 2010

It's camwhore-time!

Hva? Et nytt blogginnlegg så fort? "Det er jo både jul og bursdag på en gang!" tenker du sikkert. Men NEIDA, det er bare jeg som camwhorer! Så HAHA til du som trodde du skulle få lese et gjennomtenkt og meningsfylt innlegg! :D

camwhore



Classylolitaishetellerannetkei. Fant ikke noe å ha på hodet :/


Klippet luggen min i dag. Var lei av å få den i øynene og ga opp å spare til langt. Prøvde å krølle resten. Syns det fungerte litt ihvertfall :3



Og jeg bare...HEI!


/end camwhore :D

3 kommentarer:

  1. oooo camwhoring!! I demand MOAR of dis! D:
    u look so fabuloooooz <3
    elsker hvordan smykkende passer til alt du har XD

    SvarSlett
  2. Fortsett med det duh^^,

    Så pen du er =D

    SvarSlett
  3. Grethe_B: May your wishes be granted. Thankies, jeg prøver å være så fabuloooooz som jeg kan :p

    Idaaaaaaaa: Takk! :D

    SvarSlett