fredag 22. oktober 2010

Metrocon, tryllestaver og NOMNOMRINGS



Den neste HP-traileren ser niiiice ut. LOTS OF DRAMAAH! Jeg begynner å glede meg skikkelig til premieren nå! Ellers driver jeg og lager masse wands til både premieren og Metrocon på Lørdag. Jeg har også blitt spurt om å komme på Pottercon i Oslo for å selge tryllestaver der, men det kræsjer desverre med de to jobbene jeg har. MEN, jeg får kanskje en venninne til å selge dem for meg! Så hvis du skal på Pottercon, lørdag 13. November, så får du kanskje muligheten til å kjøpe en AWESOME TRYLLESTAV OKEI?
Wands in progress:


So that's that. Lol, jeg har snart laget en sånn 150 stykker, men jeg må kanskje lage 300 til. Hva gjør man vel ikke når man er i pengemangel? Får seg en ordentlig jobb? SHUSH SAMVITTIGHET, I SHALT NOT LISTEN TO THE LIKES OF THOU!

Eh jah, jeg kjøpte en søt kjole på Indiska til 30 kr her om dagen som jeg bare ikke kunne unngå! :D


Kjøpte også et sjal og en alpelue. Bonjour je m'appelle Pierre, sier jeg bare:


Styrer masse med Metrocon for øyeblikket, siden det er NÅ PÅ LØRDAG. Til nå så har 86 stykker meldt seg på Cosplay-konkurransen, og jeg regner med at det kommer en ca. 150 - 200 totalt. Åi skal sitte og selge stuff for meg, så jeg har laget masse forskjellige ting som er skikkelig fine og awesome. Sneak Peak on my epic jewellery:




Hva syns folk?

7 kommentarer:

  1. Åsåm.
    Du vurderer vel ikke å sette opp butikk på eBay? 8D

    SvarSlett
  2. Du er så fliiiink! :D Noen gang vurdert å sette opp en etsy konto? Om du ikke har allerede? ^__^

    SvarSlett
  3. Woooii... Bøyer meg i støvet.. Langt ned i støvet..

    Du så kjempeflink eeer.....

    Hvordan lager du ringeneO_O?

    SvarSlett
  4. Oooooooh!! Shiny!! :D And not to forget to mention that you has epic medic for metrocon XD yarrrr!!

    SvarSlett
  5. RINGENE! @_@ <3
    Ett ord: Hvordan??

    Jeg har ikke jobbet på cosplay på evigheter, og har sååå lyst å begynne igjen! D: Problemet er penger og symaskinskills, som jeg har lite av. Ingen jobb = ingen penger. Sukk... Hittil har ingen CVer gjort susen heller, ser det ut til. Argh. Noen tips, du som jobber og greier? ;P

    SvarSlett
  6. Alice: Jeg har tenkt på det, men jeg vet ikke om folk fra utlandet hadde giddet å kjøpe det siden norsk pris blir dyrt i forhold.. pluss dyr frakt :/

    Mtani: Takk! Kanskje etterhvert? Jeg driver og knoter med en salgblogg som skal bli webside/nettbutikk med tiden, hvis jeg bare får meg nok computer-skillz! X3

    Martine: Det er sånn fugemasse-silikonting som man har i...vindussprekker og sånn. Kjøpt på biltema XD
    Sløyfene og rosene er laget av fimoleire :3

    Eric Vanity: Indeed! Det blir braaa ^__^

    Helene: To ord: DeviantArt Tutorials XD

    Vel her har du et hyklersk tips: Ikke vær kresen. Få deg en kjedelig butikkjobb og bare kom i gang med det! XD

    As for symaskinskills, google er din venn X3
    Jeg har egentlig NULL OG NIKS originalitet på de tingene jeg lager. Basically så finner jeg alt på internett! :D

    SvarSlett
  7. Kul bart på Pierre! Ha ha ha... M;)

    SvarSlett