søndag 10. oktober 2010

Tinkerbell-fest


Woot! I dag har vi vært sammen i ett år! That's a new record, do I get a price? :D
Så nå skal vi på cafè og stuff, før Lenny reiser hjem til Æendal <3

I går hadde vi Tingeling-fest hos Ingvild. Noe som innebærte at vi så alle tre Tingeling-filmene, hadde på oss fe-vinger og var fabulous. I dag var det så mange awesome bilder på kameraet til Lenny at jeg ikke kan unngå å poste dem! XD

Ingvild er ufokusert og Tom Erik er slightly surprised.


Grethe is a cutie!


Åi poser med sin røyk, og jeg med min usynlige røyk.



Oda is getting down and dirty på verandaen, oh yes!


Heite jenter ass!


Awesomedrinks!


Og sånn ca. der startet vi å putte stæsj i håret til Oda.


Hun er en trendsetter, den jenta der.


Lenny og Grethe er mer enn bare søte...


...de er nemlig hotte også, ELLER HVA?


De fantastiske filmene


Tom Erik blir så excited av Tingeling altså


GIVE ME PIZZAAA! P-I-Z-Z-A :D


Dramatikk på gang i film nummer tre.



Oda er heit.


Ducklips-duoen:


DETTE BILDET ER SÅ ÅSÅM AT JEG DØR


Du vet du har vært på en bra fest når du er dekket i fjær og glitter.



Jeg er så prettyy


Fuckyeahfjærboa!



NNNNGGGGHHHHH!!! Yes, det var alt for i dag XD

6 kommentarer:

  1. Fyttihelvete jeg er stygg på disse bildene. Jaja det betyr ingenting, for jeg er forever fab!!

    Awesome fest, jeg hadde så gøy <3 Du kler skikkelig fjærboaihåret-looken du og ;D ;D

    SvarSlett
  2. oooo shiiii- beste festbilder EVER!! for Rizzle!!
    Gratz så masse med 1 års jubileum, søtinger<3 kos dere videre!

    SvarSlett
  3. Frida: Velkommen i klubben ;D

    Vikingfaen: Du er fab i alt, for alltid. Takk! Tror jeg skal begynne å snike det inn i stilen min til hverdags. Liksom begynne med et par fjær, også bare øke på litt hver dag XD

    GretheB: Haha, takk skal du ha! Det må gjentas XD

    SvarSlett
  4. Aaaah! Teh parteh was AWESOME! :'D

    Husker så godt når jeg ble litt "wtf" når vi skulle inn på kjøkkenet for å hente mere å drikke, da plutselig 3stk lå på gulvet og lo. :'D

    Og drinkene, mmm~~

    Hva var det i de foressten? :3


    Oh liek btw:

    Love you too sweetheart~! <3
    ;D

    SvarSlett
  5. Ser gøy ut^^,

    Gratulerer med et år dere to da=D

    SvarSlett