fredag 26. november 2010

Cosplay Photoshoot - Angel Sanctuary

Woot! Nå har jeg fått bildene fra Metrocon som vi tok! Bare for å presisere så cosplayer jeg som karakteren Michael fra Angel Sanctuary. Jeg syns jeg gjorde en ganske okey jobb på dette kostymet, til tross for at det var første gangen jeg har prøvd meg på noe med vinger. Selve kostymet er særdeles ubehagelig å gå med over lang tid, og jeg tror det kommer til å bli lenge til jeg bruker det igjen. Når jeg gjør det så blir jeg nødt til å improve sverdet og gjøre det mer realistisk, samt gjøre vingene sterkere slik at de ikke synker sammen av sin egen vekt :3

Dragen i ansiktet mitt er sånn halvveis visket ut, vingene henger slapt ned på ca. halvparten av bildene og jeg glemte å ta på meg hanskene på begynnelsen av dagen. Nevertheless så syns jeg fotoshooten ble veldig bra :D

Holier than thou.


Imma take over the woorld!


Lol XD


Standard Michael-Pose.


Tankefull


The sky is the limit.


Wicked plans?


Fuck yeah jeg har en kirke i bakgrunnen.


Take my hand.


LUCIFER IMMA GET YOU YOU BITCH!


Sanctuary.


Defeat.


Fear my angsty glare.


And that's that! Tusen takk til André Sahlman Hanssen som fotograf for de flotte bildene, og for at han gadd å risikere liv og helse med å klatre opp på kirkebygg ol. XD

Bonusbilde!


JEG SPISER BARN OKEY?

6 kommentarer:

  1. bildene ble kjempefine :D bra jobba av både deg og André~

    SvarSlett
  2. Aaaaaah awesome!!! :D :D

    Haha, digger det siste bildet :'D

    SvarSlett
  3. Awesome photoshoot~ Fine bilder alle sammen! Minte meg på at jeg begynte på Angel Sancutary for lenge siden. Men så aldri ferdig serien. xD

    SvarSlett
  4. Grethe: Takketakk! Han er skikkelig awesome :D

    Sarph: Heh, det er datteren til kusinen min. Seriøst søt unge! ;D

    Caek: Takk! Jeg har ikke lest den ferdig jeg heller XD

    SvarSlett
  5. OMG! Fantastiske bilder! *__* Godt jobba av dere begge to!

    d'aaw, nå vil jeg og finne en god fotograf å ha en epic photoshoot... XD

    SvarSlett
  6. Ooooh... Så fliiink=3

    Cosplayet ditt ser veldig bra ut, og vingene gjorde du en kjempegod jobb på:3

    Flink fotograf*pats head*

    SvarSlett