mandag 22. november 2010

Harry Pottah mon ya!

Harry Potter-opplegget vårt på premieren gikk veldig bra! Vi var en gjeng på femten stykker som hadde et lite skuespill på scenen før filmen startet. Publikum lo og var happy, ingen glemte replikkene sine og det var generelt ganske morsomt.
Jeg fikk solgt ca. 60 tryllestaver i løpet av dagen, som var ganske nice. Håper jeg får lov til å gjenta dette når part. 2 kommer ut i sommer! :)


Min awesome stand.


Olivander himself :p


Fred:


Cathrine Sætre som epic Sirius:


Hermione som putter mousse i håret sitt.


And that's that. Jeg fikk ikke tatt så veldig mange bilder siden det ble litt hektisk med øving og tryllestavselging.

Selve filmen var bra! Dette er en av de første HP-filmene på lenge som IKKE har skuffet meg. Jeg vet ikke om det er fordi det er en stund siden jeg har lest Deathly Hallows eller ikke, men jeg ble ihvertfall positivt overrasket. Eller... positivt og positivt, det er jo bare deprimerende ting som skjer igjennom hele filmen :p
Jeg likte veldig godt skuespillet mellom Harry, Ron og Hermione. De er dyktige og troverdige, sårbare og morsomme. Very much approved! Det eneste som er litt meh, er at det kan bli litt mye snakking og sånn innimellom som trekker litt ut. Men den var bra! OG JA JEG GRÅT DA *navn* DØDE OKAY?? Dere som har sett filmen skjønner hvem jeg snakker om XD

Jeg blir veldig opptatt nå framover med mye jobbing på Outland i Desember. Men jeg regner med at det går fint. Ellers gleder jeg meg til Jul
Lolol, jeg har fått nok en wig i posten + den jeg skal bruke til nightelf-kostymet, så her er den ene:



Woot, Black hair I has it! Aner ikke hva jeg skal bruke den til, men jeg digger den veldig :D

Oh btw, jeg prøver å farge håret mitt.


Ta-daaah! Dette bildet lyver egentlig. Siden fargen blir helt forvrengt av lyset og er egentlig lysebrunlilla-ish. Men når jeg farger det pånytt i kveld, DA skal jeg få det rødt :D

4 kommentarer:

  1. Gah... I cried too :'(
    Men jamnt over episk film!

    SvarSlett
  2. Haha, de legger så sykt opp til det også i filmen XD

    SvarSlett
  3. Jeg var også veldig overrasket over filmen, den var kjempebra jo!
    KUUUUL STAND! :D

    SvarSlett
  4. heja~ Fant deg på bloggen til Anja ^__^ Fine ting du lager og skulle ønske jeg var i stavanger med dere heller. Var ikke så mye som skjedde i Sandnes. Likte filmen ganske godt jeg, gleder meg til siste delen kommer ut.
    Tusen takk for en kjempefin tryllestav! Var ute å tok noen bilder, så du kan sjekke på bloggen min om du vil :D http://kakeboksen.blogspot.com/

    SvarSlett