søndag 7. november 2010

She will change from her sunrise to clockvise to soul-trading

Ah damn, da var det på tide å blogge litt igjen! Beklager min absence, etter Metrocon reiste jeg på besøk til min awesome kjæreste og tilbragte forrige uke i Arendal. Metrocon gikk veldig bra! Til nå har vi bare fått gode tilbakemeldinger, så jeg håper at alle som var der ble fornøyde. Cosplaykonkurransen gikk litt haltende helt i starten, men det ble bedre etter hvert. Jeg og Grethe er i hvertfall veldig happy med opplevelsen, og vi syns det gikk ekstremt bra til å være vårt første con.

Roughly tenker jeg at det antageligvis var ca. 200 stykker tilstede. Vi fylte opp hele salen og noen ble tilogmed nødt til å stå bak, siden det ikke var nok stoler. Jeg fikk også solgt litt stuff, noe som alltid er fint. Fint å få dekket noe av alt det jeg bruker på materialer i hvertfall XD

Oh! Og på slutten av dagen så fikk jeg stjålet med meg en av fotografene våre til å få tatt noen ordentlige bilder av Angel Sanctuary-kostymet mitt. Yay! Vi tok sykt mange forskjellige bilder, og på ett punkt så lå jeg på ryggen foran kirken og poset oppå masse løv, så jeg regner med at det blir bra. Det eneste som plager meg GRENSELØST. er at jeg kom hjem og oppdaget at jeg hadde glemt å ta hanskene på. FUUUUUU RAGE!! Når jeg endelig får tatt awesome bilder av et kostyme så må jeg selvfølgelig glemme en sånn detalj! AAAARRRRGHH! *bangs head into keyboard*

Æsj.. her, ta noen outfit-bilder. Jeg har ikke noe annet interessant å komme med atm.


What is this I don't even


Lololihumør:



Hang med Oda i byen her i går, så her er mitt gyaru-attempt nr.2!



Sminke-closeup:


Føler jeg har fått litt mer teken på øyesminken nå. Men jeg føler meg så fail med kort håår! Ja, jeg vet det finnes gals med kort hår, men håret mitt bare... vil ikke være gyaru D:
Ah dunno, håper jeg får meg en decent wig snart :3

3 kommentarer:

  1. Så fin guary-sminke! Jeg har blitt veldig glad i den stilen i det siste jeg også. Klarer aldri å holde meg til en ting, men det gjør jo ikke noe! Så holder på å ser på litt tutorials og sånn, så skal vel prøve det snart ^_^

    Liker stilen din!

    SvarSlett
  2. Marie: Takk! Ikke jeg heller. Jeg liker for mange forskjellige stiler til å holde meg til èn bestemt en! X3

    Tharanee: I lige måde, you lovely you! <3

    SvarSlett