torsdag 23. desember 2010

A kinda different makeuptutorial

Jeg hadde nesten glemt denne! Det er en video av meg som sminker meg til Olivander-cosplayet til Harry Potter-premieren. Syns det var litt morsomt å filme og speede opp, så nå har du noe å se etter om du plutselig finner ut at du vil være gammelmann-kei :p



Jeg og mamma har vært maks travle begge to denne julen, så vi har fortsatt mye å gjøre i huset og sånn. Heh.. regner med at det blir en sen kveld. Skal jobbe i morgen i en sånn tre timer fra morgenen av, så det er jo også fint. Håper det ikke er så mange folk i byen slik at det blir en rolig start på juledagen :)

Oh! Og jeg har fått circle-linsene mine i posten! Har prøvd to par, som jeg til nå er sykt fornøyd med. Skal få tatt noen bilder og laste opp i morgen <3

3 kommentarer:

  1. ÅSÅM! You totally look like an old man!
    Du har maaad skillz, little girl. I say maaaad skiillz!

    SvarSlett
  2. Du har temmelig god smak på musikk ut ifra denne videoen ^^ ke denne sangen hette??

    SvarSlett