fredag 24. desember 2010

MERRY XMAS GUYS AND GALS!

Nå sitter jeg på jobb på Outland og chiller med snop. Litt kjipt å gå glipp av Tre Nøtter til Askepott i år igjen, men jeg overlever nok denne gangen også. Denne julen så kommer jeg til å fokusere på å ikke stresse med noe og bare slappe av. Skal feire med de få nærmeste som jeg har i vår lille allianse av en familie, og generelt tror jeg det kommer til å bli ganske så fint! :3

Her er bilder av linsene mine, as promised! Kommer til å ta bilder av de andre parene også, etterhvert som jeg åpner dem <3

Candy Pink-linser:


Elsk elsk elsk på disse! De er seriøst kjempetøffe! Syns godt at de kunne ha vært mer rosa, men oh well, jeg digger dem for det om <3

Dolly Black:


Who-tsh! Se hvor store de er! o_O


Veldig komfortable og veldig kule. Får syke dokkeøyne med dem :D
Jeg var og så Tron Legacy sammen med kusinen min og Ingvild med disse her om dagen. Å ha nye linser på en 3D-film var kanskje litt dårlig planlagt, men det gikk helt greit. Filmen var også veldig kul! Pretty music, pretty lights and pretty everything :D Jeg har lyst til å se den igjen uten 3D tho, for jeg følte at effekten ødela litt på noen av kampene. Men alt i alt var det en bra film, I was highly entertained ^_^

Det var det, håper alle får en riktig fin Jul og et gledelig nytt år! <3

Edit: Oh, jeg har addet en poll på siden, sånn ca. der ---->
Klikk på den hvis du er kul :O

3 kommentarer:

  1. Åå, så kult at du jobber på Outland!
    Ha en riktig god jul!

    SvarSlett
  2. God jul til deg og!!
    Håper du får det kjempefint med din lille allianse^^,
    På denne kanten ble vi riktig mange rundt bordet i år(*kremt* australierne*kremt*), men det er vel alltid gøy med litt ekstra folk?

    SvarSlett
  3. åååå de ser så ultimat fine ut!
    Du passer dem kjempegodt~ namm namm!
    vil ogsååååå nå hahaha!
    burde bli modigere å prøve å få linser på og av en gang. får bare sånn panikk av å tenke på om de ikke klarer å komme av uten at jeg stikker fingrene i øynene mine XD

    SvarSlett