mandag 20. desember 2010

We're gonna leave your stereo, but we'll have your soul for tea


Lol outfit.. Jeg glemte å ta et bilde med skjorten under, som er kjempefin og egentlig halve poenget. Resten av poenget er at jeg har fått meg jeans! Yay, jeg har aldri aldri hatt jeans noensinne :D
Disse er egentlig julepresang fra morfaren min, men jeg kan ikke la være å bruke dem allerede nå! Haha, kommer til å pakke den inn igjen før julaften, though X3


Woot! Jeg klikket mongo på internett her forleden og kjøpte julepresang til meg selv, dvs. masse nye par med linser og extensions. :D Så yeah, venter spent på pakker i posten! Selv om de kanskje ikke kommer før i romjulen/etter nyttår da siden posten er så hemmis på denne tiden. Speaking of, herregud så fort tiden går! Bare tre dager til Jul jo! OMGWTFBBQ?? Jeg har jo- jeg må jo- gah! Rydding og pakkeutveksling og jobbing på Outland hver dag!

Til neste Metrocon/FCBD i Mai har jeg og Grethe muligens planer om å cosse som Neku og Shiki fra The World Ends With You - DS-spillet, og bare bruke de samme kostymene på Banzaicon for enkelhets skyld. Nei ingen av oss har spilt spillet, men vi syns de ser kule ut. Mkay? XD


Nah jeg vet ikke. Har blitt rekruttert til Hellsing-gruppe på Desucon som Seras Victoria i sommer, så egentlig kunne jeg bare ha begynt på det og brukt det på de andre anledningene også. BRUKE DET SAMME KOSTYMET TRE GANGER PÅ RAD? I'VE NEVER! Det hadde jo spart meg for masse tid og penger, syke folk ass!

Hurrr.. men jeg blir kanskje nødt til det, skal jo lage BIG SISTAHH også for fan! Dangit, jeg må slutte å kaste meg med hodet først inn i umulige kostymer som jeg ikke egentlig har råd eller tid til! o_O

3 kommentarer:

  1. Høres jo kult ut med Neku og Shiki. De har et spesiellt character design. Ambefaler spillet, det er superbra! Hvem av dem skulle du vært? :3
    Det gjør jo ingen ting om man bruke samme cosplay flere ganger. Er jo ikke alle de samme folkene på cons hver gang. Og man sparer jo mye penger på det, ja. > w <

    SvarSlett
  2. Åsåm:3
    Du er nå heldig, jeg klarer ikke å pirke meg i øyet og ha på linser jeg<_<
    YaY for jeans! *they look hot on you!*

    SvarSlett
  3. Miku: Jeg vet.. men jeg føler det blir feil å bruke det samme kostymet mange ganger på rad. Dette er forsåvidt på forskjellige steder og arrangementer, så da er det greit lol XD
    Jeg er litt rar på det :p

    Martine: Det er bare vanesak. Jeg syns også det var weird og ubehagelig i begynnelsen, men når man har gjort det en god del ganger så blir det enklere :)

    Og taaaakk! ;D

    SvarSlett